Dårlig samvittighet

Lakrisbåden

Forelsket i forumet
Får så dårlig samvittighet når jeg leverer fra meg Iselin i barnehagen, håper den blir bedre etterhvert[8|] 

Off.. Kjenner til det. Jeg også får det når jeg leverer Sara. For jeg kjører jo bare hjem igjen og setter meg ned inne på kontoret mitt. Håper det blir bedre etterhvert - både for deg og meg..

jeg hadde det litt i begynnelsen. er nok helt naturlig. men har ikke det nå. ser hvor godt de har av å være med andre barn og voksne, alt de lærer og hvor kjekt de har det.
da kommer det seg[:D]

Ikke si sånt a... Jeg gruer meg så fæælt til vesla skal i barnahagan.. buhu..................... [:)] men men, kan ikke være hjemme for alltid heller da =)

Får håpe den dårlige samvittigheten din snart går over, for det er slitsomt å ha det sånn! Er helt sikker på at datteren din har det veldig bra i barnehagen!

Nå er det 3 uken i barnehagen, hun går og bare 2 dager i uken! Idag var det skriking og gråting når jeg skulle gå fra henne, men jeg hørte at hun roet seg etter en liten stund(sto bak døren og lyttet[;)])

Har litt bedre samvittighet idag, men det er så dumt når hun gråter, når vi er hjemme kan jeg ikke gå på kjøkkenet eller toalettet uten at hun setter i å skriker, sikkert redd for at jeg skal gå fra henne[:(]

Huff det må være fælt[:o][:(] *trøsteklem til deg*[:)]

Back
Topp