dårlig samvittighet..

Jamu

Forelsket i forumet
sitter med litt dårlig samvittighet..
er her inne omtrent hver dag men rekker nesten aldri svare på innlegg eller lage innlegg selv( litt lettere samvittighet nu som jeg endelig har skrevet fødselshistorien)[:D]. har samboer , men han er nødt til å jobbe bort en stund så han er kun hjemme i helgene[&o][:(]
Jeg synes dere alle er så flinke til å svare og skrive innlegg, jeg er en aktiv leser her men en dårlig skriver...

Neida, jeg har lagt merke til deg, jeg. [:)] Og det er jo fint om du har hatt nytte av å lese også. [:)] Dessuten er det aldri for sent å begynne, vet du. Men dårlig samvittighet skal du i alle fall ikke ha. [;)][:)]

ORIGINAL: Misin

Neida, jeg har lagt merke til deg, jeg. [:)] Og det er jo fint om du har hatt nytte av å lese også. [:)] Dessuten er det aldri for sent å begynne, vet du. Men dårlig samvittighet skal du i alle fall ikke ha. [;)][:)]

Signerer denne [:D][:D]

dårlig samvittighet skal du ikke ha.... skjønner godt at du ikke alltid finner tid til å svare på innlegg og sånn.... som trudelilleutt sa, ta å kast den dårlige samvittigheten din langt langt bort[:D][:D]

ORIGINAL: Jamu

er her inne omtrent hver dag men rekker nesten aldri svare på innlegg eller lage innlegg selv( litt lettere samvittighet nu som jeg endelig har skrevet fødselshistorien)[:D]. har samboer , men han er nødt til å jobbe bort en stund så han er kun hjemme i helgene[&o][:(]
Jeg synes dere alle er så flinke til å svare og skrive innlegg, jeg er en aktiv leser her men en dårlig skriver...

Sånn er det med meg og.. men må bare si til alle dere som er så flinke til å skrive inne her at det er utrolig mye nyttig å lese her inne, lærer mye av dere, ja[:)]

ORIGINAL: Nesing

Dårlig samvittighet får du ikke lov å ha! Uansett om du skriver mye eller lite, eller leser innlegg, spiller ingen rolle. Enhver nybakt mamma forstår at dagene ikke alltid strekker til. Sånn er det å være mamma! Kos deg videre sammen med oss andre her inne, enten du skriver eller "bare" leser innlegg! [:)]

signerer.... e ofte ej berre sete å lese her inne...[;)]

Syns du er kjempe god på dette jeg.. klem fra oss i trøndelag

ORIGINAL: Jamu

Jeg skjønner deg godt. Har det ofte slik selv, har vært medlem i over et år, men har ikke så mange innlegg akkurat. Men leser her flere ganger for dagen og syns det er veldig kjekt å være her inne selvom jeg ikke svarer/skriver så veldig mange innlegg. Prøver så godt jeg kan[:D] 

ORIGINAL: Nesing

Dårlig samvittighet får du ikke lov å ha! Uansett om du skriver mye eller lite, eller leser innlegg, spiller ingen rolle. Enhver nybakt mamma forstår at dagene ikke alltid strekker til. Sånn er det å være mamma! Kos deg videre sammen med oss andre her inne, enten du skriver eller "bare" leser innlegg! [:)]

Vi er glad for å ha deg inne her uansett!!!! [;)]

Back
Topp