Dårlig samvittighet...

Kamomilla

Blir kjent med forumet
Jeg sliter som så mange av dere med kvalme og trøtthet. Jeg jobber fult, og når arbeidsdagen er over er jeg helt ferdig. Jeg merker at jeg engasjerer meg mindre i leken med sønnen min på havvannet, og at jeg rett som det er må "rømme" inn på soverommet mens han og pappaen leker. Jeg får veldig dårlig samvittighet, man kan jo ikke akkurat forklare hvorfor mamma er så sliten til han.
Flere som har det på samme måte?
 
Det vil nok gå seg til i andre trimester. Jeg er alene med 3 barn i tillegg til å være gravid, så kjenner godt til å ha dårlig samvittighet. Måtte fortelle de to eldste barna mine om det så de kan forstå litt bedre at mamma er sliten. Nå jobber jeg heldigvis ikke, men har en sykdom som jeg er mye bedre av nå faktisk :) Mannen min jobber i utlandet, derfor jeg er alene og gravid :-p
 
Kjenner meg igjen Kamomilla. Ettermiddagen går med til soving :/
 
Jeg kjenner meg så utrolig igjen! Fått legetime til fredag, kommer til å be om sykemelding ei ukes tid så jeg kan komme meg litt.. Helt gåen, presterer ikke 100% hverken på jobb eller hjemme..
 
Er og fryktelig sliten og har dårlig samvittighet. Men gjør så godt jeg kan. Men egentlig tror jeg ikke guttene merker så mye til det. De har en veldig flink pappa. Jeg prøver å gjøre så lite som mulig annet enn å ta meg av de når vi kommer hjem, legger meg samtidig med de og sover en time eller to. Står opp og gjør husarbeid og legger meg igjen :)
 
Er sånn her hjemme også. Men jeg sier bare til Vesla at mamma må sove litt fordi hun er så sliten etter jobben. Eller fordi mamma sov så dårlig natten før.
 
Back
Topp