Dårlig samvittighet

Ulvemamma

hekta på forumet
Har skikkelig dårlig samvittighet nå. Altså jeg og samboer har satt opp hver vår ønske liste som skulle være jubeleum/Valentins gave. Jeg hadde skrivd opp ting jeg trenger av vellværspleie, men som jeg ikke har råd til å kjøpe til hverdags og gledet meg virkelig til å få det Siden vi ble enige om dette. Men så viser det seg at samboer kjøpte stellebord i gave i steden for og siden vi hverken trenger det eller har plass til det føler jeg mer irritasjon over det enn glede. Føler meg som en super råtten person over at jeg føler det sånn, for vet han mener det godt, men like vell føler jeg meg skuffa på en måte. Føler meg skikkelig utakknemlig og jeg hater det....

Tss... dett synes jeg ikke du skal. Du er tross alt gavid, og mye skjer i kroppen på en gang og en føler seg kanskje ikke sånn kjempe fresh og sexy heller (gjør hvert fall ikke jeg)... Så litt velværspleie kan du trygt unne deg :)

Skjønner hvordan du har det. Mannen kom hjem med noen vitaminpiller for gravide og jeg tar allerede jern og spiser sunt, så jeg ble irritert, følte iksom at han ikke syns jeg er fink nok. Og da jeg ble irritert, sa han bare "det er min unge også" , og da ble jeg bare sint... Masse føleleser og hormoner om dagen og jeg tolker ting som kritkk selvom det er velment...

Hehe. Ja kjenner meg igjen. Jeg kjøpte gave og kort til farsdagen selv om han ikke blir far før mai da. Men var liksom bare en liten gave. Forventet da selvfølgelig en liten greie til morsdagen. Men fikk ingen verdens ting. Super skuffa. Men jeg er jo ikke mor enda så burde ikke tenke så mye på d. Hormonell sa du haha. Du får bare ta en prat med han så ser han sikkert at det ikke er praktisk. Lever tilbake å kjøp noe annet til deg :)

Tss... dett synes jeg ikke du skal. Du er tross alt gavid, og mye skjer i kroppen på en gang og en føler seg kanskje ikke sånn kjempe fresh og sexy heller (gjør hvert fall ikke jeg)... Så litt velværspleie kan du trygt unne deg :)
Sign.

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Hehe. Ja kjenner meg igjen. Jeg kjøpte gave og kort til farsdagen selv om han ikke blir far før mai da. Men var liksom bare en liten gave. Forventet da selvfølgelig en liten greie til morsdagen. Men fikk ingen verdens ting. Super skuffa. Men jeg er jo ikke mor enda så burde ikke tenke så mye på d. Hormonell sa du haha. Du får bare ta en prat med han så ser han sikkert at det ikke er praktisk. Lever tilbake å kjøp noe annet til deg :)

Du kan trøste deg med at eg ikkje fekk en gratulasjon engang. Og eg har vært mamma i 3 år! Gjett om hormonene tok over styringa når gutten vår var lagt:p

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Back
Topp