Dårlig samvittighet..

Lykkemamma

Elsker forumet
Jeg har dårlig samvittighet opp til under ørene om dagen[&:]

Jeg har dårlig samvittighet :

- Ovenfor min kjære fordi jeg ikke gjør NOEN ting hjemme :(
- Ovenfor mini fordi jeg bare spiser junk food
- Ovenfor venninner/venner fordi jeg er det minst sosiale i verden for tiden fordi jeg er så dårlig.
- Ovenfor min kjære (Igjen) fordi han er sammen med en jente som har sett ut som en dass de siste to mnd
- Ovenfor mini og min egen kropp fordi jeg er omtrent like aktiv som en 100 åring

Blææ[X(] Flere som føler seg sånn for tiden?

ORIGINAL: To blir tre jan2011

- Ovenfor venninner/venner fordi jeg er det minst sosiale i verden for tiden fordi jeg er så dårlig.
- Ovenfor min kjære (Igjen) fordi han er sammen med en jente som har sett ut som en dass de siste to mnd
- Ovenfor mini og min egen kropp fordi jeg er omtrent like aktiv som en 100 åring

1. gubben forstår at du ikke gidder å gjøre noe fortiden.
2. om det er junk du vil ha så er det junk du skal ha.
3. venner er ikke de beste i verden om de ikke forstår at du ikke orker å være så veldig sosial
4. det er no din kjære elsker deg nok mer enn noen sinne, det at du ikke gidder å gjøre så mye for å se bra ut i løpet av dagen. (sånn er det her i hvertfall) it's true love.
5. om du ikke har nok energi så skal du få være like lat som en 100 åring.. ¨

OG jeg sliter med nøyaktig det samme...!!!
Men har fått beskjed om at jeg skal være ego så lenge jeg ikke har energi nok til å være sosial, å gjøre noe her heme, og til å være lite aktiv.

JA!! [:D]
Men no har det endelig gitt seg litt, og eg kan fungere igjen. Eg klarer ikkje å gjer alt enno, men er begynt å lage litt middag igjen og andre småting heima. Har også vore ute på små turer, viss eg får sitte mykje [;)] Er avhengig av kvile og å ete regelmessig, og ikkje stå rett opp og ned.
Så det er lys i enden av tunellen, sjøl om det kan virke veldig mørkt av og til [;)]

Eg kjenner igjen det du skriv, men har ikkje dårleg samvit overfor mannen. Det er me som får påkjenningen med både svangerskap og fødsel så at han må yta litt ekstra no syns eg ikkje han har vondt av.

Litt verre med maten, eg har og tenkt litt på at det eg stappar i meg ikkje alltid er til det beste for babyen. Men som legen min og eg var einige om, det er betre at ein et noko enn at ein ikkje et. Så får me prøva å eta litt sunnare etterkvart.

uff... er som om jeg skulle ha skrevet det selv :O men her går det mest i brødskiver til alle døgnets tier da hehe...

ORIGINAL: turteldue

ORIGINAL: To blir tre jan2011

1. gubben forstår at du ikke gidder å gjøre noe fortiden.
2. om det er junk du vil ha så er det junk du skal ha.
3. venner er ikke de beste i verden om de ikke forstår at du ikke orker å være så veldig sosial
4. det er no din kjære elsker deg nok mer enn noen sinne, det at du ikke gidder å gjøre så mye for å se bra ut i løpet av dagen. (sånn er det her i hvertfall) it's true love.
5. om du ikke har nok energi så skal du få være like lat som en 100 åring.. ¨

OG jeg sliter med nøyaktig det samme...!!!
Men har fått beskjed om at jeg skal være ego så lenge jeg ikke har energi nok til å være sosial, å gjøre noe her heme, og til å være lite aktiv.

1. Han forstår det godt, men stikker fremdeles godt i samvittigheten min at han må gjøre alt.
2. I like it junky <3
3. De som vet om baby skjønner det godt, men de som ikke vet det synes nok at jeg er litt kjip [8D]
4. Han må bare elske meg [:D] haha
5. Jepp, latskapen lenge leve

Ja, legen sa til meg og at egoisme og latskap er HELT i orden når man er gravid og i dårlig form[:)]

Ja, jeg også sliter med dårlig samvittighet, fordi jeg ikke orker å gjøre så mye hjemme så det blir mer på sambo.
Og fordi jeg ikke orker å leke så mye med snuppa som jeg ønsker, derfor må sambo ta seg mer av henne også.

jeg har det akkurat som deg og har mye dårlig samvittighet for guttungen min siden har er hjemme nå hele dagene.

Kjenner meg godt igjen her. Men ingen dårlig samvittighet. Mye frustrasjon til tider. Men selv om svangerskap ikke er en sykdom, så er det mange sykdommer i en, på en måte. Jeg føler det i hvertfalll som om jeg konstant brygger på influensa eller noe^^

Back
Topp