Niniel
Glad i forumet
...for at jeg bare leser her inne for tia, og ikke svarer på tråder... men jeg er så sliten når jeg kommer hjem fra jobb! Alle mine 200 studenter har eksamen for tia så når jeg kommer hjem om ettermiddagen/kvelden er jeg helt kake etter å ha svart på 10000000 spørsmål, veiledet, støttet, trøstet og oppmuntret......blæh. Så derfor prøver jeg herved å rette opp dårlig forumbruker-imaget:
Gratulerer SÅ masse til alle som har vært på ordinær ul den siste tiden! Jeg leder trådene deres, men har helt mistet oversikten...
Og lykke til til dere som har bestilt dere 3D-ul, det blir spennende, gleder meg til bilder!
Og ellers håper jeg alle koser seg som best de kan, nå blir det våååååååår (...og lettere å finne klær som passer til de voksende magene[:D])
Klem fra innaktive meg[:)]
Gratulerer SÅ masse til alle som har vært på ordinær ul den siste tiden! Jeg leder trådene deres, men har helt mistet oversikten...
Og lykke til til dere som har bestilt dere 3D-ul, det blir spennende, gleder meg til bilder!
Og ellers håper jeg alle koser seg som best de kan, nå blir det våååååååår (...og lettere å finne klær som passer til de voksende magene[:D])
Klem fra innaktive meg[:)]