Dårlig samvittighet igjen...

• Trådstarter Trådstarter AB
  • Opprettet Opprettet

AB

Forumet er livet
hvordan kan det være at jeg får så dårlig samvittighet etter at jeg har stappet i meg mye godis?
Ok, det har blitt mye kake og godt de siste dagene, og jeg skal jo i grunnen holde meg borte fra godis i ukene, men det er så vanskelig[8|] så jeg stapper i meg...

jeg er så glad i godteri[8|] skulle ønske det var sunt[8|]

har akkurat det samme problemet... men litt må man jo unne seg [;)]

hmm... hvorfor får du dårlig samvittighet da? Er det ikke ditt valg å spise det? er det ikke du som kjøper det?

Forstår ikke dette jeg?

det er jo PÅSKE joooooh! [:D] spis med god samvittighet [;)] (hvorfor skulle dukke få lov til det lissom?)

hmm... hvorfor får du dårlig samvittighet da? Er det ikke ditt valg å spise det? er det ikke du som kjøper det?

Forstår ikke dette jeg?

det er klart det er mitt valg.. hehe.. jeg vet jeg har kjøpt det[;)]
en ond sirkel det der altså... hehe

Det er jo påske!!!!!!
Enda grunn til å spise gotteri!!!!![:D]

Jeg finner alltid en grunn til å spise godteri jeg[8|] 

.. jaja.. gikk jo en lang tur i dag, men får ta meg enda en tur i morgen sånn at jeg kan stappe i meg noe av påskeegget[:D]

Det er påske,jo! Hi hi,greit å ha en unnskyldning for å kunne kose seg litt vel[:D][:D]

ORIGINAL: AB

hvordan kan det være at jeg får så dårlig samvittighet etter at jeg har stappet i meg mye godis?
Ok, det har blitt mye kake og godt de siste dagene, og jeg skal jo i grunnen holde meg borte fra godis i ukene, men det er så vanskelig[8|] så jeg stapper i meg...

jeg er så glad i godteri[8|] skulle ønske det var sunt[8|]

Det er jo påske- så kos deg du![:D] 
Det skal jeg love deg jeg og gjør og har gjort de siste dagene[8|][:D]

ORIGINAL: AB

Jeg finner alltid en grunn til å spise godteri jeg[8|] 

.. jaja.. gikk jo en lang tur i dag, men får ta meg enda en tur i morgen sånn at jeg kan stappe i meg noe av påskeegget[:D]

jeg er å ekspert på gode grunner

Det er jo påske- så kos deg du!
Det skal jeg love deg jeg og gjør og har gjort de siste dagene

Signerer denne jeg[:D][:D][:D]

Back
Topp