Dårlig samvittighet deluxe.

Krølla82

Forumet er livet
Da er mini levert i barnehagen. Jeg vet jo at han har det fint der,men i dag føltes det så vondt å gå fra han der siden jeg bare er hjemme om dagen. Håper jo på å få meg en jobb snart,så han må bare venne seg til å være i barnehagen. Har han ofte hjemme siden jeg er hjemme da og har korte dager. Er der kun i kjernetia 09.30 til ca 14.

Nå har han ikke vært i barnehagen på ca 1,5 mnd pga sykdom og juleferie. Så jeg vet jo at han ikke har vondt av å gå dit,leke med andre barn og få masse spennende inntrykk.

Etter å ha hatt han hjemme så lenge med sykdom hos han, jeg har vært syk og sambo så føler jeg at jeg har null energi. Og jeg har gleda meg til jeg skulle være litt alene hjemme i dag, og planlagt å sove et par timer for å hente meg inn igjen. Lage meg god sunn lunsj. En god kopp med te og bare slappe av, men jeg får så dårlig samvittighet ovenfor lille mann. Jeg stuer han jo ikke i barnehagen for at jeg skal få fri. Føler meg som en fæl mamma akkurat nå.[&o]

Ikke quote. Jeg måtte bare få tømt tankene mine.

jeg er hjemme, og snuppa i barnehagen!! (3 dager i uka)
deilig for både henne og meg nå etter julen hvor hu har vært så mye hjemme og vært syk!!

ikke ha dårlig samvittighet, nyt det istedet[:D][:D]

Krølla, du må slutte å være så hard mot deg selv [:)]
Han har det nok toppers i barnehagen, og du har godt av litt alenetid også, spesielt om du føler deg sliten [:)]
Kast den dårlige samvittigheta til kråkene, og så koser du deg hjemme og pleier deg selv [;)]

Håper du får en flott dag [:)]

Kjære deg, dropp dårlig samvittighet!

Han har så godt av å leke litt med vennene sine, få litt innputt og opplevelser utenfor hjemmet.
Og ikke minst at mamma får henta seg inn igjen og blitt frisk!

Han er jo der ikke lenge engang, litt av tiden sover han også så det er jo snakk om bare få timer!
NYT timene og slapp av kjære du!

Tenk han koser seg masse i bhg og har nok ikke tid til å tenke på mamman sin engang[;)]. Så nå får du slappe av, slenge beina høyt og kose deg med en god lunsj. Mini får jo også igjen får å ha en uthvilt mamma når han kommer hjem fra bhg.

Jeg skjønner deg utrolig godt! Er hjemme selv, dog med bekkenløsning. Men har MAKS dårlig samvittighet selv om jeg vet hun koser seg i bhg. Pleier å være der fra 09 til 1530 hun da.

MEN vet at vi bare er teite som tenker sånn. De har godt av å komme seg i bhg og koser seg nok der:)

Back
Topp