Dårlig søvn

Twilight

Forumet er livet
Andre enn meg som sover dårlig?
Det er nesten hver natt jeg våkner og hele natten gjennom sover jeg så urolig. Slitsomt
Og idag nå kl 4 er jeg sulten litt tidlig synes jeg

Sover dårlig jeg og.. Litt tidlig å våkne klokken 4 ja!

Termin 16.02.14

Sover dårlig jeg og.. Litt tidlig å våkne klokken 4 ja!

Termin 16.02.14
Våknet kl 3 egentlig, men sovna igjen 5 tror jeg
Slitsomt

Nå er jeg våken igjen og er kjempe sulten :)

Jeg har vært oppe 3 ganger for å tisse. Først 4, så 6, og så 8. La meg 12. Jeg pleier å måtte opp rundt nå, men sjelden flere ganger. Sånn var det også i går.

Har lest at gravide sover dårlig for å forberede kroppen på våkenetter. Så det er vel bare å bli vant til det?

--------------------
<3 17. februar <3

Jeg sover dårligere på grunn av at jeg må opp å tisse hele tiden... 3,4,5 ganger pr natt!

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

Jeg sovere dårlig til vanlig, så ikke så ille for meg. Men sliter m å få sovnet.. argh...

Jeg sover veldig dårlig, drømmer mye, våkner ofte. jeg vet ikke hva det er med meg, men jeg har ennå ikke vært oppe på natta å tissa.. på dagen tisser jeg mye oftere enn før..

03.02.14

Snodig søvn her også. Jeg sover veldig urolig, og tar hele senga, begge dynene og begge putene. Enda godt jeg sover alene for tiden. Så kan jeg våkne av å ha dyttet ut både dyner og puter.
Sliter med å komme meg opp tidlig nok.

Sover dårlig ja. Kan også være stuptrøtt og likevel ikke sovne.

Termin 14. februar <3

Sover dårlig ja. Kan også være stuptrøtt og likevel ikke sovne.

Termin 14. februar <3
Samme her
Får rastløse ben når jeg legger meg, merkelig

Jenta mi født 17.07.07❤
Termin 13. Februar 2014 med nr. 2/3 ❤

Samme her
Får rastløse ben når jeg legger meg, merkelig

Jenta mi født 17.07.07❤
Termin 13. Februar 2014 med nr. 2/3 ❤

Rastløse ben er ubehagelig. Jeg forsøker magnesium, men er på 4 dagen og usikker på om det hjelper. Det er ikke så ille som de to første dagene hvert fall :)

Jeg skjønner ikke no, for jeg er ikke trøtt, sover mindre enn vanlig og er mer opplagt enn før. Snodig :-/ har en tissetur i fem-seka tia på morningen, men sover like godt til sju for det :p

Termin 20. februar -14

Jeg skjønner ikke no, for jeg er ikke trøtt, sover mindre enn vanlig og er mer opplagt enn før. Snodig :-/ har en tissetur i fem-seka tia på morningen, men sover like godt til sju for det :p

Termin 20. februar -14

Hehe, heldiggrisen! Måtte det vare for deg!

Jeg kan sovne, sove godt, men er like utslitt og trøtt når jeg våkner på morningen igjen.. Så lurer jo på hvor godt jeg egentlig sover..

Har den siste uken vert våken hver time,men sovner heldigvis fort igjen:) veldig urolig i beina når jeg legger meg, greier ikke at hælene ligger ned på sengen,ubehagelig:(

Termin 20. februar -14
Heheh samme her. Jeg har så mye energi for tiden. Hehe. :)

Termin 13.februar med første frøet:)

Back
Topp