Dårlig søvn og uro i kroppen

sørlandsbaby

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
Å fy fader!!! Jeg er så sinnsykt urolig i kroppen.. La meg halv elleve i går, men lå fremdeles våken halv ett. Kvart over tre kom mannen og la seg, og jeg var våken til halv SJU!!! Er dritsliten, men finner ikke roen. Samtidig blir jeg kjempekvalm av å opp på natta, og da er det enda verre å sovne noen som har noen gode tips?

Nå må jeg pine meg til å stå opp, for sover jeg særlig lenger nå, kan jeg hvertfall glemme å sove til natta:-(

Jeg sliter også med å sovne, ligger og ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg.. Heldigvis sover jeg godt når jeg endelig sovner da.. Har ingen råd dessverre :(

Prøv enten bad (eller fotbad om du ikke har badekar) med magnesium før du legger deg. Mangel på magnesium kan gi uro i kroppen og et bad evt. fotbad roer deg ned i tillegg til å gi deg tilskudd av viktige mineraler.

Jeg er også ganske urolig, men jeg tenker og tenker og tenker... Og bekymrer meg selvsagt, skulle ønske man kunne knipse og vips så var man forbi uke 12.

Sovnet halv fire i natt eller noe sånt...og samme kvelden før der..

Samme her... Sovnet kl. 3 i natt enda jeg la meg kl. 21 fordi jeg var så sliten! Er så trøtt at jeg ikke orker å lese eller hekle eller se på TV. Når jeg ser meg i speilet et jeg helt blodskutt i øya, men får ikke sove. Har hatt det sånn i fire netter nå. Blanding av urolig i kroppen og urolige tanker. Satser på å bli så utmattet når jeg begynner å jobbe vanlig til mandag at jeg slokner momentant. Nesten bedre ;)

Men det er i alle fall godt å lese at man er i samme båt, og ikke alene om alle disse tankene.
Vanligvis så slokner jeg omtrent når hodet treffer puta.

Begynner ikke å jobbe før til mandag, laaaang juleferie, deilig det altså..men jammen går tiden sakte også..hehe..

Godt det ikke bare er meg. Fikk tips om magnesiumtabl og kald dusj før leggetid av ei venninne:-)

Vurderer å gå i dusjen nå og legge meg samtidig som ungen så jeg rekker jobben i morgen :p men blir vel til at jeg bare ligger våken uansett..... :p

• Liker
Reactions: Meg
Vurderer å gå i dusjen nå og legge meg samtidig som ungen så jeg rekker jobben i morgen :p men blir vel til at jeg bare ligger våken uansett..... :p

Jeg gjorde det i går (la meg samtidig med ungen), han sovnet 21 og jeg sovnet 03 :-P gidder ikke ligge der og kjede meg nok en natt så nå har jeg funnet fram hekletøyet ;)

Jeg gjorde det i går (la meg samtidig med ungen), han sovnet 21 og jeg sovnet 03 :-P gidder ikke ligge der og kjede meg nok en natt så nå har jeg funnet fram hekletøyet ;)
Haha, har ikke lagt meg enda... Jeg har bestemt meg for å lære meg å helle i løpet av dette svangerskapet :p er det vanskelig? :o

Jeg føler meg også mye urolig uten grunn, og sliter med å sovne innimellom. Synes det hjelper litt på uroen å være mer i aktivitet. Hvis dere ikke har prøvd allerede, så vil jeg anbefale å prøve en eller annen guidet meditasjon for søvn. Det finnes masse av dem på youtube, og massevis av apper til telefon. Det hjelper meg mye når jeg er rastløs og trøtt på en gang, og ikke finner roen av meg selv.

Sovet skikkelig dårlig i natt og drømt masse rare drømmer..

Føler med dere . Er så slitsomt å ikke få sove mange netter på rad. Blir jo helt utafor. Selv har jeg sovet fra ca 02 til 05 de siste 3 nettene, og jobbet på dagene. Ligger bare og snur meg fra side til side resten av timene og er ikke søvnig i øynene selv om jeg er dødssliten. :-/ Frustrerende... Misunnelig på gubben som snorker og sover.

Back
Topp