Dårlig nyhet:...

missmini

Blir kjent med forumet
I går våknet jeg med smerter i magen og blødning, har hatt småligt med blødninger hele uka, men fastlegen har sagt at det va helt normalt (som det seffølgelig er for mange:-) ) men i mitt tilfelle var det ikkje det.
ble sendt til ultralyd av legevakten igår, og det visste det seg at jeg hadde enn begynnende spontanabort. forsteret såg ikkje ut til og være mer enn 7 uker, og jeg var 12+2 på veg så det er enn stund siden det sluttet og vokse... fikk tabeletter slik at kroppen skulle orne opp resten, og det gjor d.
Dette var veldig trist for oss, selv om det skjer 1 av 4 så tror man aldri det skal skje deg selv, men eg glad det skjedde før vi hadde gjort det skikkelig offestielt, og fått sett babyen på ultralyd. Og det eneste vi kan gjøre nå er og se framover og håpe på at neste spire sitter som er skudd:-):-) og kose oss med den nydelige 2åringen vi har fra før:-)

Masse lykke til videre til dere alle, og kanskje ses vi igjen enn annen gang:-)

Så trist å høre :( Godt du har motet oppe! Det må du ta med deg! Og kos dere videre med toåringen :) Det kommer alltids flere muligheter :)

Så trist!! :( Håper det kommer en ny spire som klorer seg skikkelig fast når kroppen er klar for det igjen!! :)

Huff, det var trist å høre... Lykke til videre, og håper spiren sitter neste gang!

Utrolig trist :(

Så utrolig trist, ønsker deg masse lykke til videre.

Nei huff. så trist å høre. Bra du er ved godt mot. Lykke til videre.

huff, så trist. Håper neste spire klamerer seg fast. Klem

Trist, og jeg håper dere lykkes snart igjen.

GWick skrev:
Vårt alles værste mareritt.
Huff, føler med dere nå:-(
Lykke til videre

Signerer denne på det sterkeste

For en veldig ubehagelig opplevelse. Du er en av de tøffe. Håper spiren vil klare å klamre seg fast neste gang. Masse lykke til videre. Sender deg en klem! emoticon

Ånei, det var utrolig trist og høre. Når man er kommet så langt på vei tror man jo at alt er bra der inne :( Men må få si at det høres ut som du takler dette veldig bra! Ønsker dere masse lykke til og håper det blir din tur snart igjen! Klem

Kjempetrist:-( Trodde vi skulle slippe sånne nyheter her nå..Ønsker deg lykke til, håper du takler sorgen greit og bruker tid med din skjønne 2 åringen-han er nok super trøst tenker jeg. Var ihvertfall sånn jeg følte når jeg mistet, var så takknemlig for han. Alle tanker til dere.

Så trist å leseemoticon Håper dere får en ny spire snart! I mellomtiden får dere ta vare på hverandreemoticon

Veldig trist, når man tror at man endelig har kommet til den trygge fasen av svangerskapet.

Dere virker til å takle den dårlige nyheten med fatning. Ta godt vare på hverandre, og lykke til med neste spire (det sies at man er ekstra fruktbar i tiden etter en SA, det er mange hormoner i kroppen etc. Hos meg stemte dette, i allefall)!

Stor klem.

Sillebedille skrev:
Huff, det var trist å høre... Lykke til videre, og håper spiren sitter neste gang!

Back
Topp