Dårlig nattesøvn

millemari

Elsker forumet
♡ Maibarna ♡
Hvordan er nattesøvnen deres? Her sover jeg skikkelig dårlig for tiden. Sovner som regel fort når jeg legger meg men så våkner jeg i to tiden for å gå på do og da får jeg ikke sove igjen. Og natten blir så lang og kjedelig...

Gruer meg til nettene jeg. Får ikke sove, og det er så vondt i bekkenet :-S blir lange netter, og er avhengig av dupp på dagen.

Samme her. Babyen vil ikke ligge på siden og jeg vil ikke ligge på ryggen. Og hun beveger seg mye om natta. Vedr dobesøk: Leste et sted at man bør sove på den ene siden av hensyn til nyre og bekken hos en selv. Mener det var venstre side... Men jeg veit ikke om det hjelper.

Her er det soving frem til 04.30 ca.. tørst.. må tisse.. og litt småsulten. Sovner igjen ca 06.. til 09.45.. snur og snur for det blir tungt på ene siden om jeg ligger for lenge på ene siden. .
Ganske trøtt kl 10. .

Jeg sover utrolig dårlig jeg også. Våkner hver natt klokken 2, klokken 4 og klokken 5 for å gå på toalettet. I tillegg så ligger jeg veldig dårlig, har tinnitus og en mann som kaster seg frem og tilbake, snorker og har alarmer som ringer høyt en time før min egen vekketid. :p

Dårlig nattesøvn gitt. En treningsøkt å snu seg så våkner hver gang, vondt å ligge på sidene men kvalm av å ligge på rygg, opp mye for å tisse. Gleder meg til jeg kan ligge som jeg vil igjen (selvom nattesøvnen ofte ikke blir bedre med baby i hus :P )

Slenger meg på her... Veldig dårlig! Bruker lang tid på å sovne på kveldene, og når jeg først sover begynner hele kroppen å verke, spesielt beina. Så har jeg litt av et dilemma også, jeg føler jeg har armene alltid i veien.. Klarer ikke å finne en komfortabel sovestilling:confused: enten så er den ene under puta eller under meg og i begge tilfellene blir den veldig nummen.. Så snur jeg meg på den andre siden og da skjer det jo det samme med den andre armen:hilarious::eek:

Sover nå hele 3 timer sammenhengende..... Men jeg har bronkitt og ribbeinsbrist :yuck:
Våkner av at jeg begynner å hoste, og da blir det ikke mer søvn den natten. Sover stort sett mellom kl 4 og 7.....

De siste ukene har vert helt nydelige :smug: magen sank og halsbrannen roet seg og pusten fikk jeg tilbake:happy:

Hen ligger med hodet ned og har gjort det lenge nå, men er ikke stort press på blæra, av og til må jeg akutt tisse, men det er skjeldent jeg våkner mer enn en gang på natten, og sovner fort igjen. :joyful:

Bare håper dette holder seg, for hadde en lang periode med kontinuerlig halsbrann og måtte sove i sittende stilling, noe som sleit ut ryggen også, så lite søvn og verkende kropp var slitsomt :dead: nyter denne tiden:rolleyes: Er jo "bare" 33+3 enda, så mye kan enda skje. *bank i bordet*

Varierer veldig her, er oppe på do annenhver time hele natta, men hender jeg sovner greit igjen mellom doturene... Og denne uka har jeg ikke sovna før tidligst fire og våkna sju, skjønner ingenting.

Hvordan er nattesøvnen deres? Her sover jeg skikkelig dårlig for tiden. Sovner som regel fort når jeg legger meg men så våkner jeg i to tiden for å gå på do og da får jeg ikke sove igjen. Og natten blir så lang og kjedelig...
Som om jeg skulle sagt det selv! Før fikk jeg i det minste sove mellom doturene, men nå går det ikke lenger. Så blir døgnrytmen min helt på styr! Kan ikke huske sist jeg sov gjennom en hel natt.

Huff sover dårlig jeg også :P sovner relativt fort egentlig, men våkner hver gang jeg snur meg og må tisse kanskje 3-4 ganger hver natt.. Og har ofte noen vonde kynnere i løpet av natten i tillegg til vondt bekken og rygg :P huff, skal ikke være lett asså!

Sliter mest med mareritter og ekstremt svette som jeg våkner opp av rundt kl 7. Og da mener jeg gjennomvåt! Slitsom når man ikke begynner på jobb før kl 1 og kan sove til 10.
Er 11+6

Sover ekstremt dårlig, og bruker hundre år på å sovne. Har ligget halvannen time nå bare. Våkner hele tiden av ingenting, må opp og tisse, beina er urolig. Jippiiii. Godt det ikke er lenge igjen, damer :)

Hmm.... Så kjipt å lese om alle dere som ikke får sove! Kjenner meg igjen i mye av det dere leser, MEN jeg synes faktisk ikke jeg sover mye dårligere nå enn til vanlig....? :confused: jeg er vant til å våkne både 2 og 10 ganger om natta, men trikset (hvis man kan kalle det triks) er tydeligvis å slite seg helt ut på dagen, så man bare kollapser på kvelden og natta! :p
Har vært hjemme uten mann i mange uker nå, så ingen hjelp å få i huset eller med snuppa. I morgen kommer han hjem!!!!! Så da hører dere fra meg igjen om 2 dager når jeg er møkk lei tung pust, snorking, dynestjeling osv... :p

Jeg legger meg 23 og våkner 1 gang på natta før jeg står opp 07 med barna, så jeg har vel ikke noe å klage over. Sover ikke tungt da jeg får vondt av å bytte stilling.

Har Ikke noe å klage over I forhold til dere pver her. Det positive er j. At dere blir vandt til å våkne på nettene før babyene kommer

I natt : sovnet 01. Våknet av at minis er våken 04 og jeg må på toalettet. Legger meg igjen, og sovet til 8.30. Det er en deilig natt jeg ikke vil klage på ;) ha en fin søndag alle!

Back
Topp