Dårlig natt

Mamma27

Betatt av forumet
Hatt ei skikkelig dårlig natt.. Er forferdelig kvalm og har masse kynnere. De er ikke så harde/ vonde, men utrolig irriterende[&o] Sto opp 4.35. Dette kommer til å bli en laaaang dag.. Blærk! Unnskyld klaginga, men er litt tidlig å ringe mamma for å få ut frustrasjonen[;)] Godt å få det ut![:)]

Ikke jeg heller.. Var litt uvell i går, men først i natt kvalmen kom[:'(] Unner ingen å være kvalm, men litt godt at det ikke bare er meg da..

Huff, høres ikke bra ut.. du får ta det med ro i dag å finne rom for noen små lurer innimellom!![8D]

Skal hvile etterpå, men først skal jeg vaske ned badet og soverommene. Da kan jeg hvile med god samvittighet![:D]

Hvile først!!! [:)]Så vaske badet med god samvittighet. Man vet aldri vet du, av og til skyldes slike dårlige netter at noe er på gang og da må du få hvilt deg nå i tilfelle du er på vei til å føde. Snakker av erfaring[;)]

Jeg gleder meg veldig til babyen kommer, men gidder ikke i dag Mannen min skal på kurs til Fredrikstad i morra, så babyen får holde seg i magen til lør i alle fall[;)] Har fortsatt kynnere, men kvalmen er nesten borte. Ferdig med badet nå. Bare 2 soverom igjen[:D]

Hvis jeg tar det for mye med ro legger jeg bare merke til kynnerne og blir urolig, så det er bedre å gjøre noe. Men har lovt mannen min å hvile også i dag, så det skal jeg gjøre. Begynt på en bra bokserie nå, så da går det ann å slappe av. "St. Hallvards hospital" av Trine Kjus. Schibsted forlag. Kommet ut bok 1 og 2 å. Nr 3 kommer i slutten av mnd. Anbefales[:)]

Høres ikke ut som en god natt nei.... Så nå må du huske å hvile litt også da... [;)] kroppen trenger det!!

Huff ikke noe moro med dårlige netter...

Har ikke hatt spes god natt selv. Jeg våkna et par ganger av at jeg gulpa og måtte svelge unna vannet jeg drakk før jeg la meg...

Stakkars!!  Skjønner altfor godt hvordan du har det!  Prøvde å sove en million ganger i natt, sovna tilslutt rundt halv seks[:@][:@][:o][:o]

ORIGINAL: Bennie

snakk om å være effektiv!![:)] pass på deg selv!![8D][:)]

Signerer..[;)]

Her har vi hatt en dårlig natt også, datra mi begynte natten med feber  39,4og oppkast, vi sto vel opp 6.30-7.00 etter dårlig søvn[:'(]

Apropos kvalme, har også hatt noen netter med (uforklarlig) kvalme. Med og uten kynnere... Jaja, ikke lenge igjen nå, hold ut alle sammen! 

Back
Topp