Dårlig mor?

Lisa81

Forelsket i forumet
Jeg sitter her med verdens svarteste samvittighet.
Først går storebror på trynet i trappa i dag morges. Det blødde veldig, men jeg vasket det og fikk satt på plaster. Og det så veldig greit ut så jeg sendte han i barnehagen. Etter en stund ringte de og sa at det hadde begynt å blø igjen og en mamma som er sykepleier hadde sett på det og det måtte antakelig sys. Så jeg hentet han og dro ned til legen. Slapp heldigvis unna med strips!

Så er det lillesøster som ikke har vært i form siste uka, med masse skriking og lite matlyst. Vi var jo hos legevakten men de fant ikke noe i ørene, bare litt rød i halsen.
Så i dag har det begynt å renne verk ut av ørene hennes, mye verk! Så jeg ringte ned til legen og fikk time til henne også. Da sier de der at det mest sannsynlig har gått hull på trommehinna...
Stakkars lille babyen min! Tenk så vondt hun har hatt det!
Og jeg som har vært irritert fordi hun ikke vil sove [:(]

Huff det var mye trist på en gang![&:]
Men husk, ingen av disse tingene var din feil..
Du er ikke en dårlig mor, dette kan skje alle!
Alle barn kan falle og slå seg, og få ørebetennelse.
Men skjønner såklart at du har vondt av de, men dårlig mor er du ikke!
Trøsteklem[:)]

off, for en dag du har hatt til nå da.. stakkar. Håper den utvikler seg til det bedre [:)]
Men jeg forstår deg godt.
Vi har to ørebarn og akkurat nå har begge to betennelse i ørene så her har det vært minimalt med søvn den siste uken. Synes forferdelig synd på begge to og har utrolig vondt av dem men mangelen på søvn sliter virkelig på oss voksne nå.
Du visste jo ikke at hun hadde vondt, og om du hadde vist det så er det lov å bli fortvilet over en vanskelig situasjon, så dårlig mor? Absolutt ikke! [:)]

Huff stakkars begge to.
Spesiellt prinsessa som ikke kan si kor ho har vondt.

God bedring, og du er en god mor. Klem

Du er da ingen dårlig mor! Er jo ingenting av det du har gjort med vilje, det er bare sånt som skjer.

Takk for gode ord jenter [:)]

Etter mange netter uten søvn og dager som stort sett har bestått av å bysse og roe en gråtende baby, og prøve å gi storebror den oppmerksomheten han trenger og fortjener (litt dårlig samvittighet der også), så tror jeg rett og slett det ble litt mye.
Men har erfart at dårlig samvittighet for noe hele tiden er en del av det å være mamma. Følelsen av ikke strekke til er vel noe alle føler innimellom.
Vi får si som Timbuktu: Det årner seg [:D]

ORIGINAL: Missi_85

signerer virkelig Missi:85 her. Det e IKKE din feil, slikt skjer dessverre med unger[&:]
Men sender deg masse gode klemmer[:)]

ORIGINAL: eplemos

Huff stakkars begge to.
Spesiellt prinsessa som ikke kan si kor ho har vondt.

God bedring, og du er en god mor. Klem

Sign!

Da var vi ferdige hos legen med lillemor. Det var betennelse i begge ørene. I det ene var det gått hull på trommehinna, i det andre var det på vei til å sprekke.. Merkelig at ikke legevakten så dette på lørdag synes jeg men..

ORIGINAL: Lisa81

Da var vi ferdige hos legen med lillemor. Det var betennelse i begge ørene. I det ene var det gått hull på trommehinna, i det andre var det på vei til å sprekke.. Merkelig at ikke legevakten så dette på lørdag synes jeg men..

Synes heller ikke det er noe rart[8D]Har så dårlig erfaring med leger og barn,de sjekker jo ikke ordentlig!!![:@]

Føler nesten at vi kommer for ingenting,og vil ha oss fortest mulig ut igjen[8|]
God bedring til lillemor[:)]

Nei, du sier noe. Legevakten er vel ikke alltid de mest pålitelige!

Men nå skal det bli orden på sakene ja! Hun fikk ikke noe medisiner for han mente at det verste var på vei ut når verken rant ut.. Men vi skulle komme tilbake for å sjekke at alt gikk som det skulle [:)]

Til og med den bæsjebleia som vi har ventet på i en uke kom i dag, så her er det bare velstand nå [:D]

ORIGINAL: Lilletrampepus

Du er absolutt ingen dårlig mor! [:)]Det er ting som kan skje hvem som helst, og det er ikke akkurat som at du ba om at det skulle skje.
Dessuten så fant de jo ingenting i ørene når dere var på legevakta, så jeg syns du skal ha god samvittighet for at du har fulgt magefølelsen din jeg.
*God klem*

Akkurat som jeg skulle ha skrevet det selv! Du er ingen dårlig mor for det!

ORIGINAL: Missi_85

sign[:)]

Back
Topp