Dårlig mor

Delightful

Forelsket i forumet
Når er man en dårlig mor? Har dere noen konkrete eksempler på hva som gjør en til en dårlig mor i deres øyne?

Å snakke stygt og nedsettende til barnet ditt, da er du en dårlig mor i mine øyne.

Når man setter egne behov foran barnets, og når man ikke bryr seg om barnets sikkerhet..

Åh, det er så mye..

Kan vel oppsummeres i at en dårlig mor er en mor som ikke handler til barnets beste, selv om hun vet bedre. DET er dårlig mor, det.

ORIGINAL: rosa og blå hva nå?

Når man setter egne behov foran barnets, og når man ikke bryr seg om barnets sikkerhet..

*Ustelte og møkkete unger med lange negler og sørgerenner (jada, jeg er klar over at noen kan ha vært uten vann noen dager, men det går ann å låne en dusj om ikke annet) Og neglsaksa finnes sikkert innen rekkevidde fordet.

*Barn som stinker røyk og møkk og har hodet fullt av lus (jada...renslige kan også få lus, og jeg sier IKKE at alle mødre som har barn som har/har hatt lus er dårlige mødre)

*Mødre som stadig bruker opp alle penga på bingo, spill etc og som en følge av dette ikke har råd til hverken mat eller klær til barna (har man spillegalskap så skaff nå for gudskyld hjelp! ) Neida, jeg dømmer ingen med spillegalskap, men gjør i det minste noe med det...hvis det går på bekostning av barna.

*Mødre som ruser seg (ja det sier seg vel selv...rusa mødre tenker vel ikke akkurat rasjonelt..)

* Mødre som setter sine egne behov foran barnas, er i mine øyne en dårlig mor.Feks. Reiser fra barnet og lar det være alene hjemme, for å besøke elskeren sin...JA det har faktisk skjedd!

*Fysisk og psykisk mishandling!

ORIGINAL: Søta!

Når du ikke setter barnas grunnleggende behov først.
Da snakker jeg om søvn, mat og alt det der, ikke lyst på godteri eller nye leker.

Signerer denne og legger til:

Når du ikke viser barnet ditt kjærlighet
Når du snakker nedsettende og stygt til barnet
Når du handler på en måte som gjør barnet ditt utrygt.

Hun moren i Alvdal kvalifiserer med god margin.

Når moren tar stadige valg som er negative for barnets beste.
Når moren utsetter barnet for unødveldig farer og skremmende situasjoner.
Når moren ikke prioriterer barnets behov over egne behov. ( Snakker ikke om å tisse før man plukker opp ungen fra senga o.l )

ORIGINAL: StinkiStini

Når moren tar stadige valg som er negative for barnets beste.
Når moren utsetter barnet for unødveldig farer og skremmende situasjoner.
Når moren ikke prioriterer barnets behov over egne behov. ( Snakker ikke om å tisse før man plukker opp ungen fra senga o.l )

Veldig vanskelig og prate generelt om hvem som er dårlig mor og ikke.

Men sånn generelt sett da så er man vel en dårlig mor hvis man ikke setter sitt barns beste i første hånd.
Når man psykisk og eller fysisk misshandler barna sine.

Er jo så mange ulike situasjoner så klarer vel egentlig ikke svare bedre enn sånn hvis det skal være generelt sett.

ORIGINAL: Vinter baby09

* Etterlater sitt eget barn hjemme hos sine foreldre 24 timer i døgnet for å farte ute å leve ungdomslivet å aldri har med barnet sitt noen steder

* Stikke på byen hver eneste helg! Å drikke seg møkings å pule rundt på gud å hver man!

* Dra hunder og ørten 1000 mannfolk med seg hjem..

* Slå, snakke stygt, tvangs sulting osv av ungen sin

* Snakker alltid drit om sitt eget barn til andre folk..

* Skjems over sitt eget barn!

* Lar barnet ligge i timevis om morningen å gråte til det starter å hikste for mor trenger ungdomssøvnen sin!

sign, og i tillegg ikke viser barna sine kjærlighet og omsorg....

ORIGINAL: Rada

ORIGINAL: Søta!

Når du ikke setter barnas grunnleggende behov først.
Da snakker jeg om søvn, mat og alt det der, ikke lyst på godteri eller nye leker.

Signerer denne og legger til:

Når du ikke viser barnet ditt kjærlighet
Når du snakker nedsettende og stygt til barnet
Når du handler på en måte som gjør barnet ditt utrygt.

å påføre barnet psykisk og fysisk "sår"

Uff, fins mange barn rundt omkring som ikke har det bra[:(]

En mor som alltid setter sine egne behov fremfor barnet sine, vil jeg uten tvil kalle en dårlig mor...

Det er jo SÅ utrolig mye det kan være, når man snakker generelt sett!
Mange barn som ikke har det så godt [&o]

ORIGINAL: ^Carro^

ORIGINAL: ^Carro^

ORIGINAL: Vinter baby09

* Etterlater sitt eget barn hjemme hos sine foreldre 24 timer i døgnet for å farte ute å leve ungdomslivet å aldri har med barnet sitt noen steder

* Stikke på byen hver eneste helg! Å drikke seg møkings å pule rundt på gud å hver man!

* Dra hunder og ørten 1000 mannfolk med seg hjem..

* Slå, snakke stygt, tvangs sulting osv av ungen sin

* Snakker alltid drit om sitt eget barn til andre folk..

* Skjems over sitt eget barn!

* Lar barnet ligge i timevis om morningen å gråte til det starter å hikste for mor trenger ungdomssøvnen sin!

Sikter du til unge mødre? er det liksom bare vi unge mødrene som kan gjøre sånt?[:-]

Vil ha svar på denne

Kan hende ho hentyder til de som vil gjenoppta ungdomstiden.. Altså ikke være ung, men vil være ung [;)]

Back
Topp