Dårlig med sex for tida..

sørlandsbaby

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
Er det bare meg eller? Jeg er så redd for at det skal trigge noe, og ende i ny SA. Har jo hatt litt blødninger også i en uke, så jeg tør bare ikke:-( vil jo så gjerne:-/

Flere som føler det sånn?:-(

Er kansje litt mer forsiktig ja :)
Å det har desverre blitt en del mindre sex, men jeg har vert så trøtt at jeg har ikke orka :) men begynner heldivis å komme seg nå :)

Etter blødning ved sex forrige lørdag har jeg ikke turt å ha samleie. I kveld har jeg ny blødning, og kjenner at det ikke hjelper på redselen...

Etter blødning ved sex forrige lørdag har jeg ikke turt å ha samleie. I kveld har jeg ny blødning, og kjenner at det ikke hjelper på redselen...
Grusomt å gå å kjenne på den redselen hele tida:-( blør du mye?

Grusomt å gå å kjenne på den redselen hele tida:-( blør du mye?
Oppdaterte blødningstråden min og fortalte litt der. Relativt lite blod; er bare brunt på papiret. Likevel kom det så mye når jeg tisset at det samlet seg en mengde i bunnen av toalettet. Og alt blod er jo for mye blod når en er gravid...

Blir dårlig med sex fremover her tror jeg!

Jeg tørr heller ikke ha sex. Hadde spontanabort i januar, men tviler på det hadde noe med sex å gjøre. Likevell vil jeg ikke trigge en blødning og tørr derfor ikke ha sex. Er også veldig trøtt og uggen, så det frister ikke så veldig uansett, men det er redselen for at jeg skal påvirke en ny sa som er størst. Føler meg helt teit, for de sier jo at sex er trygt.. Håper jeg føler meg sikrere når jeg er litt lenger på vei, er bare 6+1 nå..

Er omtrent tørke her, kanskje 3 ganger til sammen, og det har ikke vært noe særlig :/ Stakkars samboeren, han tenker ikke på noe annet lengre, men har så ufattelig lite lyst akkurat nå. Nå virker det som om kvalmer holder på å forsvinne, så kanskje det blir bedre snart.

Har fått beskjed om å vente med det til det første trimesteret er forbi pga at jeg har mistet 3 ganger. Så her tar vi også alle forhåndsregler, men det finnes jo mye spennende man kan gjøre sammen uten å akkurat ha samleie da, så vi klarer å kose oss likevel :P

Ikke mye her i gården heller. :/ Først pga soppbehandling, nå tør jeg ikke før etter UL :p Er også mye trøtt, så er liksom ikke det jeg går å tenker på. I motsetning til mannen :p :p
Satser på at det blir bedre til neste helg ;)

Har blitt veldig lite her og - litt fordi jeg er dødssliten og sovner på sofaen lenge før ham, litt fordi lysten ikke akkurat er på topp med kvalme;
Men enig med Wenchus, mye man kan gjøre for å kose seg likevel ^-^

Mye mindre sex her også for tiden. Ikke i frykt for at noe skal gå galt, men bare fordi jeg er så trøtt og kvalm hele tiden at jeg finne absolutt ingen lyst :p

Har heller ikke hatt så masse pga redsel og at jeg er så dårlig, men natt til igår løsnet det, så har blitt litt etter det :-D men gleder meg til etter uke 12, da jeg kan føle meg tryggere og forhåpentligvis ha litt energi og kvalmen er vekke. Savner veldig og være intim med mannen <3

Dårlig med sex her i huset også Stakkars samboeren som har såå lyst... :-P Jeg tør ikke i frykt om å miste :-/ Venter til uke 12 om deg går :-D

Vi har sex som vanlig heldigvis. ☺ men det er enkelte stillinger jeg ikke klarer nå da

Jeg kunne ikke hatt mindre lyst på sex enn jeg har akkurat nå, kroppen er vel opptatt med andre ting!
Men håper det endrer seg og at lysten kommer tilbake snart :)

Back
Topp