Dårlig med søvn...

Idak90

Juli2015❤️
Dette er faktisk den første kvelden på lenge jeg ikke får sove! De siste ukene har jeg sovnet fem minutter etter jeg har lagt meg, mens nå har jeg liggi våken i 1 1/5 time! Utrolig irriterende!! Noen andre som er våkne i natt? :)

Legger meg som regel ikke før mellom 1-2 så jeg er fortsatt våken :) ser white collar hver kveld, så det holder meg våken :p

Har ikke fått sovet de siste to-tre dagene...

Har sovnet rundt 3-4 og opp igjen 7 :(

Kjedelig :( trur ikke jeg sovnet før kl tre i natt og vært våken mange ganger!! Og våken igjen nå, enda jeg kan sove lengre!!

Huff!!! Det er så irriterende :o begynte å hylgråte inatt da jeg ikke fikk sove :( fordi jeg er i praksis og trenger søvna. Blir en vond sirkel, for jeg stresser når jeg ikk får sove, noe som kanskje verken er bra for meg eller lille :p blæh, håper på mer søvn i kveld..

Du er heldig som kan sove igjen nå om duvil :)

Jeg får heller ikke sove :( utrolig plagsomt! Ligger bare og vrir meg i sengen og føler jeg blir gal :p

Sover egentlig greit, men i natt våknet jeg halv 2 for å gå på do. Første gang jeg våkner om natten for det ;)

Sliter litt med søvnen jeg og. Sovner forsåvidt enkelt fordi jeg er skikkelig trøtt om kvelden, men sover kjempelett og våkner mange ganger. Våkner også tidlig, har alltid vært skikkelig B-menneske, men nå er det motsatt.

Back
Topp