Dårlig matlyst..

Cocochanel.

Forelsket i forumet
Lille gutt er forkjøla om dagen og har ikke matlyst og ikke drikker han noe særlig heller, spiser 4-5 biter med brød eller skjeer med middag også er han ferdig. og et par slurker med vann el melk før han hiver fra seg flaska..
Er så bekymra..[&:]
Noen som har noen råd til hva jeg kan gjøre?

Er ikke så mye mer å gjøre enn å tilby mat og spesielt drikke ofte. De har det som regel sånt når de er syke, helt normalt, men vet veldig godt at det ikke er noe gøy å legge en unge om kvelden og føle at den ikke har fått i seg noen ting. Her er min erfaring at det går over etter noen dager og at barnet gjerne spiser ekstra godt for å ta litt igjen etterpå.

PS; hvis dette har pågått over lang tid må en jo selfølgelig kontakte lege og høre med dem.

ORIGINAL: Mrs.B

ikke bekymre deg sånn[:)]
er ikke så godt å spise masse når en er syk. Bare pass på at han får nok å drikke[;)]
er han kjempe kjempe sulten så sier han i fra[:D]

er det jeg sliter med, han nekter å drikke...[&:] Prøver å tilby drikke ofte, men bare dytter det bort..

Embrik har akkurat vore sjuk og åt veldig lite i 14 dagar.
Eg har gav han fruktmos for det er det einaste han ville ete litt av. Blanda bittelitt grautpulver i slik at det vart litt meir mat i det.

Back
Topp