Dårlig matlyst...

• Trådstarter Trådstarter Baaabyyy2018
  • Opprettet Opprettet
B

Baaabyyy2018

Guest
Flere som ikke føler at mat generelt smaker noe om dagen? Har alltid spist masse med mine 2 gutter. Denne gangen har jeg mer lyst på søvn enn mat. Jeg spiser, men det er ikke "wow" effekt. Sykt kvalm + brekninger gjennom dagen også.

Får nesten ikke i meg mat i det hele tatt. Brekker meg av å åpne kjøleskapet, brekker meg av brødlukt, brekker meg når jeg spiser. Vet ikke helt hvordan dette skal gå. Kjøpte meg næringssmoothie i dag som jeg skal prøve i morgen. Blææ!!

Får nesten ikke i meg mat i det hele tatt. Brekker meg av å åpne kjøleskapet, brekker meg av brødlukt, brekker meg når jeg spiser. Vet ikke helt hvordan dette skal gå. Kjøpte meg næringssmoothie i dag som jeg skal prøve i morgen. Blææ!!

Samme her.. Har det helt jævlig!!! Men får i meg litt på kvelden

For meg smaker alt vondt :( jeg klarer ikke finne noe å spise :'(
Klarer is og litt nudler. Det kroppen min takler og vil ha. Begynner å tære litt merker jeg :( samboern kjøpte kyllingrull til meg istad trodde jeg skulle spy. Lukta fælt , smalte fælt og konsistensen :((
Blir gal av denne kvalmen!

Får heldigvis i meg væske da ❤ drikker veldig masse vann :-)

Flere som ikke føler at mat generelt smaker noe om dagen? Har alltid spist masse med mine 2 gutter. Denne gangen har jeg mer lyst på søvn enn mat. Jeg spiser, men det er ikke "wow" effekt. Sykt kvalm + brekninger gjennom dagen også.

Har det på akkurat samme måten :( men er ikke alltid at jeg klarer å fobi meg noe særlig. Har gått ned 1 kg siste uken. Har heldigvis litt å gå på fra før, så det har ingen negativ effekt enda:P Håper bare spiren får den næringen den trenger.

Samme her. Er nesten ikke noe som frister. Og det som jeg før var glad i, smaker ikke bra nå . håper det kommer seg etterhvert :)

Back
Topp