Dårlig matlyst.

• Trådstarter Trådstarter Iza9
  • Opprettet Opprettet
I

Iza9

Guest
Noen andre med elendig matlyst?
Kjenner ingenting frister, tanken på div mat gjør meg kvalm og sliter med å få i meg noe spiselig, spesielt om morgenen. Er som om vi ikke har noe pålegg som er "godt", selv om jeg vet at det faktisk ER godt og variert.

Noen som har noe tips, eller må det bare være sånn? :p
Er redd for å gå ned i vekt istedet for oppover..

Ja, jeg har elendig matlyst. Ingenting som frister. Om jeg ser mat eller tenker på mat blir jeg bare kvalm. Dette gjelder spesielt om morningen e da jeg er mest sulten..
Trenger også tips om noen har :-D

Gikk fra god matlysst, til uke 6. Så kom ekstrem kvalmen. Går fra og være super mat gla, spise alt jeg kommer over, til å drikke 1 brødskive om dagen. Drikker en del vann da, men det hjelper ikke så mye.

Godt å se at jeg ikke er alene iallefall. :)
Er også verst for meg om morgenen, våkner jo kjempesulten og kvalm.
Vurdert å lage smoothie og drikke det til frokost, men er jo liksom ei "på morgenen spiser man brød" jente :p

Jeg har og absolutt ingen matlyst. Spiser nesten bare brødskive med kokt egg eller frukt. Får skikkelige brekninger om jeg går i kjøleskapet eller om samboeren har laget seg noe som lukter. Er så irriterende, føler jeg bruker så mye energi på å klare å spise noe. Har også vurdert å lage smoothie, for synes det er mye enklere å drikke ting. Kjøpte biola i går som var veldig godt faktisk, og det metter jo litt hvertfall.

Jeg har og absolutt ingen matlyst. Spiser nesten bare brødskive med kokt egg eller frukt. Får skikkelige brekninger om jeg går i kjøleskapet eller om samboeren har laget seg noe som lukter. Er så irriterende, føler jeg bruker så mye energi på å klare å spise noe. Har også vurdert å lage smoothie, for synes det er mye enklere å drikke ting. Kjøpte biola i går som var veldig godt faktisk, og det metter jo litt hvertfall.

Jaa, kjenner meg igjen på det. Sambo skulle absolutt varme opp lasagne og spise i sofaen rett ved siden av meg. Satt med pleddet foran nesa og skulte på den der lasagnen :p
Biola er faktisk veldig lurt! Kjøpte det før helga, og fikk det greit ned så skal kjøpe det imorgen tror jeg. :)
Blir også en tur på expert for å kjøpe sånn smoothieblender, fant en som har to flasker med drikketut så det er jo veldig greit. Alt fiks ferdig. :)

Biola er faktisk døds godt. Noe av det som glir ned uten at jeg blir kvalm :)
Ellers har jeg fått veldig lite matlyst og kvalme de to siste dagene, er 6+5 idag, og har ikke merket noe av kvalmen før disse to dagene :/ Utrolig kjipt!

Er ikke bedre her heller.. Går i tilleg på antibiotika så sliter å pga det..
Spiser lite å sliter litt med å få i meg det jeg må.. Serlig når jeg er på jobb å ikke kan spise det jeg vill når jeg får lyst på.. For det varer så himmla kort :/

Her har matlysten tatt seg litt opp igjen heldigvis, men varierer fra dag til dag.
Biola funker fjell det altså, men skaffa meg også en blender, så får i meg noen smoothier når det kniper om :D Ellers har jeg klart å få ned rugsprø og sånne frokostknekkebrød.

Jeg spiser...og spiser...og drømmer om neste måltid. Føler jeg spiser hele tiden, og får liksom ikke til å skjerpe meg. Håper virkelig det normaliserer seg snart.

I hodet mitt har jeg veldig lyst på alt mulig, men når jeg tar første bit vokser maten i munnen min og jeg må tvinge det ned.. Spiser egentlig bare fordi jeg må :p

Jeg kjente litt på det i dag :p i går spiste vi Kina mat Take away, og jeg hev innpå.. Men skulle spise restene til frokost i dag ... Holdt på å kaste opp av lukten :p nå sitter jeg her og er sulten og kvalm, men ingen ting frister...

Back
Topp