Dårlig matlyst...

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Noen andre som har det? Jeg er kvalm om morgenen fordi jeg er sulten, men klarer nesten ikke å spise. Jeg må tvinge meg til det de dagene jeg skal på jobb for å kunne fungere fram til lunsj. Da spiser jeg max to skiver. (Vanligvis har jeg en vanvittig appetitt da) jeg legger meg for kvelden sulten også... Irriterende! Nå spiser jeg nudler og nachos chips... :P på torsdag spiste jeg kun fire knekkebrød og en liten skål med yoghurt og nøtter. Idag svimler det for meg nesten hver gang jeg reiser meg...

Har noen forslag til måltider som er raske å lage og som er godt?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har to skiver ristet loff med smør til frokost. Tvinger det i meg. Føler det går lettere ut over dagen då. hvis jeg ikke får i meg noe så blir det ristet loff igjen, eller kjeks og chips

Spis ofte og lite, ikke gå på samme Blemma jeg har gjort denne uka, store feite måltider en til to ganger om dagen. Spis mat som ikke lukter eller har så voldsomme smaker.
Jeg har begynt å kaste opp, så her skal jeg prøve meg på ris seinere :)

Spydde her en kveld etter at jeg hadde tatt kosttilskudd, fordi jeg hadde lagt meg sulten. Fytti grisen! Ekkelt nok at man kaster opp, men å spy opp tran?? :P

Får prøve å ta små måltider hele tiden da ;) Men jammen ikke lett å få i seg mat...

off spy opp tran hørtes ikke godt ut. JA er viktig å få i seg litt smått uansett hva det er. Jeg har heldigvis noen fine dagen med kun kvalme og ikke oppkast. Kvalmen avtar litt når jeg ligger i ro. Så jeg ligger mye på sofaen om dagen.

Sliter veldig med all mat. Konstant kvalm og sliter veldig med å få ned noe mat.

Skal ta med mannen på butikken etterpå så kanskje han kan legge litt mat i vognen og hjelpe litt med å finne noe som jeg klarer å få i meg.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Sliter mye med å få i meg noe som helst, blir kvalm av de fleste lukter:-P det som hjelper på meg er noe som er tørt og kjedelig. Knekkebrød med gulost, ristet brød, rundstykker. Til middag går det som oftes i nudler, ris eller pasta siden det ikke smaker noe særlig :-P

Sent from my iPad using BV Forum

Her og! Spiser veldig lite om dagene.. Er i utgangspunktet mye kvalm, men hjelper ikke når man ikke får i seg mat heller. Formen er ikke akkurat på topp! Håper dette gir seg snart, for jeg vil tilbake på jobb!! :p

Jeg prøver også å spise litt, ofte. Det har blitt mye yoghurt, rundstykker, knekkebrød, druer, appelsin, kaptein-kjeks, ris og nudler. Sliter veldig med å spise sunt, selv om jeg egentlig elsker fisk og grønnsaker... Akkurat nå spiser jeg bare det jeg har lyst på for å ikke bli så kvalm, men så snart denne demper seg blir det skjerpings! :)

Nå er jeg sulten igjen, veldig, ergo kvalm.... Da blir det nudler igjen, da :P Det rare er at jeg blir kun kvalm når jeg er sulten, men har aldri appetitt, så da er det vanskelig å unngå å bli sulten...

Nå er jeg sulten igjen, veldig, ergo kvalm.... Da blir det nudler igjen, da :p Det rare er at jeg blir kun kvalm når jeg er sulten, men har aldri appetitt, så da er det vanskelig å unngå å bli sulten...

Kjenner følelsen :P

Jeg klarer ikke å spise noe særlig. Er kvalm hele tiden. Til middag i dag har jeg spist kjøttdeig og pasta. ingen krydder eller saus- Det var faktisk ikke så ille

Jeg har veldig lyst på mat, men blir kvalm av tanken på å faktisk spise noe. Her går det i vann, cola og kjeks i dag:P litt potetgull snart tror jeg...:P

Sent from my iPad using BV Forum

Har ikke fått handla idag, så har NULL chips. Må nøye meg med sjokolade, men savner virkelig chipsen... :P Får handle på Esso imorgen... ;) Skal unne meg litt nå, men senere blir jeg nok strengere slik som sist. ;)

Back
Topp