Dårlig magefølelse

TilPanama

Forelsket i forumet
Marshmallows 2022
Har liksom ein følelse av at dette går galt igjen. Tok fjerde cb digital i dag, på under ei veke. Er 5+4, men det står framleis 2-3. Slik var det ved forrige MA. I tillegg har eg lite symptom, syns igrunn det avtar. Kun litt ømme puppar, litt ligamentsmerter om eg vrir på meg og framprovoserer det, litt småtett i nasa osv. Er mindre trøtt enn for nokre dagar sidan. Og er heller ikkje kvalm. Er jo skyhøg risiko for abort med mine 46 år og seks MA/SA.
Har ikkje blødd, men har liksom denne vissheita i meg om at noko er feil igjen.

Skal til lege for noko anna i mrg, og ber om å få måle hcg. Fryktar det blir samme runda som sist, med tvetydige hcg-målingar og uavklart vente-og-sjå-UL.

Har ønska meg så veldig eit barn saman med ektemannen min. Vi har barn på kvar vår kant, men har ikkje fått det til saman. Hadde jo gitt opp no, denne graviditeten kom heilt uventa.

:Heartred:Heartred Uffda...håpe at det er helt uskyldig. Symptomer varierer mye, og noen har treg hcg stigning. Men godt du skal til legen imorgen, greit å få sjekket når man er urolig:Heartred:Heartred

Krysser fingrene for at alt er bra og at spiren vokser som normalt :Heartred

Lykke til i dag :Heartbigred

Håper det gikk bra med deg!<3
Kjenner på en snikende dårlig følelse her også, og det er ikke noe kjekt!

Takk for lykkeønskingar! Tok blodprøve i dag som blir sendt inn, så svar kjem tidlegast i morgon ettermiddag, kanskje ikkje før onsdag. Så blir det ny prøve torsdag, tenker eg.

Har liksom ein følelse av at dette går galt igjen. Tok fjerde cb digital i dag, på under ei veke. Er 5+4, men det står framleis 2-3. Slik var det ved forrige MA. I tillegg har eg lite symptom, syns igrunn det avtar. Kun litt ømme puppar, litt ligamentsmerter om eg vrir på meg og framprovoserer det, litt småtett i nasa osv. Er mindre trøtt enn for nokre dagar sidan. Og er heller ikkje kvalm. Er jo skyhøg risiko for abort med mine 46 år og seks MA/SA.
Har ikkje blødd, men har liksom denne vissheita i meg om at noko er feil igjen.

Skal til lege for noko anna i mrg, og ber om å få måle hcg. Fryktar det blir samme runda som sist, med tvetydige hcg-målingar og uavklart vente-og-sjå-UL.

Har ønska meg så veldig eit barn saman med ektemannen min. Vi har barn på kvar vår kant, men har ikkje fått det til saman. Hadde jo gitt opp no, denne graviditeten kom heilt uventa.

Hei, må bare stikke innom å si at jeg ikke fikk 3 + før 5 + 5. Så håpet er ikke ute enda. Dagen før dette fikk jeg 2 - 3 og var like skuffet som deg nå og tenkte at nå går det gæli. Er 7 + 4 i dag og sett et bankende hjerte.

Hei, må bare stikke innom å si at jeg ikke fikk 3 + før 5 + 5. Så håpet er ikke ute enda. Dagen før dette fikk jeg 2 - 3 og var like skuffet som deg nå og tenkte at nå går det gæli. Er 7 + 4 i dag og sett et bankende hjerte.

Tusen takk, det var godt å lese :Heartred

Takk for lykkeønskingar! Tok blodprøve i dag som blir sendt inn, så svar kjem tidlegast i morgon ettermiddag, kanskje ikkje før onsdag. Så blir det ny prøve torsdag, tenker eg.
Har du fått noe svar?

Fekk akkurat svar på prøva tatt måndag, då var eg 5+5 (minimum 5+3). Den var på kun 890, og det er jo ikkje særleg lovande...

Det kan være du er kortere på vei eller produserer hcg sent? En klar indikasjon får du uansett ikke før du får svar på neste prøve, så jeg krysser alt jeg har for deg! Har du sett hcg-kartene som ligger på nett? Utrolig stort spenn på hva som er normal verdi så tidlig, fra uke 5 er det f eks 18-7340. Håper på god stigning til neste svar :)

Fekk svar på andre hcg-test, tatt tre dagar etter første. Første var på 890. Siste 1204. Dette er jo laaaaangt frå dobling på 72 timar, så dette kan umulig gå bra? :crybaby2

Back
Topp