Har liksom ein følelse av at dette går galt igjen. Tok fjerde cb digital i dag, på under ei veke. Er 5+4, men det står framleis 2-3. Slik var det ved forrige MA. I tillegg har eg lite symptom, syns igrunn det avtar. Kun litt ømme puppar, litt ligamentsmerter om eg vrir på meg og framprovoserer det, litt småtett i nasa osv. Er mindre trøtt enn for nokre dagar sidan. Og er heller ikkje kvalm. Er jo skyhøg risiko for abort med mine 46 år og seks MA/SA.
Har ikkje blødd, men har liksom denne vissheita i meg om at noko er feil igjen.
Skal til lege for noko anna i mrg, og ber om å få måle hcg. Fryktar det blir samme runda som sist, med tvetydige hcg-målingar og uavklart vente-og-sjå-UL.
Har ønska meg så veldig eit barn saman med ektemannen min. Vi har barn på kvar vår kant, men har ikkje fått det til saman. Hadde jo gitt opp no, denne graviditeten kom heilt uventa.
Har ikkje blødd, men har liksom denne vissheita i meg om at noko er feil igjen.
Skal til lege for noko anna i mrg, og ber om å få måle hcg. Fryktar det blir samme runda som sist, med tvetydige hcg-målingar og uavklart vente-og-sjå-UL.
Har ønska meg så veldig eit barn saman med ektemannen min. Vi har barn på kvar vår kant, men har ikkje fått det til saman. Hadde jo gitt opp no, denne graviditeten kom heilt uventa.