Dårlig magefølelse og lite søvn

Bøllefrøimagen

Elsker forumet
❤️Mailykke 2022❤️
Har ikke sovet i hele natt, bare vært urolig, har plutselig fått en dårlig følelse.. symptomene er liksom avtatt også, så nå ringte jeg og fikk time til tul idag, orker ikke gå å være urolig. Håper for alt i verden at den dårlige følelsen ikke har noe med spiren å gjøre.
 
Lykke til. Håpe alt er fint.
Sitte med mye av de samme følelsene da symptomene er veldig av og på. Noen symptomer har eg heile veien mens andre komme og går i løpet av dagen.
 
Det er så vondt å gå sånn å bekymre seg og gruble... :( Jeg gjør også det.. myye...
Godt du har fått time til ul idag. Det er ganske så vanlig at symptomer kommer og går, og at noen dager er værre en andre ifølge flere artikler jeg har lest. :Heartred Håper det går fint idag, masse lykke til! Skal tenke på deg:love2
 
Håper ul går bra og at den dårlige følelsen er kun fordi du har mindre symptomer. Som de andre sier så kommer de og går.
Lykke til i dag!
 
Takk dere:Heartred Jeg bare begynte å gråte i går kveld, mannen er på jobb (kommer hjem nå) så jeg har bare ligget våken hele natta, utrolig engstelig..
Jeg har egentlig ingen ordentlig time til tul, så det er helt greit å få det i dag kjenner jeg. Har time til GU pga. andre årsaker om 2 uker, så det blir vell da en innvendig ul der, men har fått beskjed om at samboer ikke får være med da siden det er på sykehuset. Blir privat i dag så da fikk samboer bli med inn heldigvis.
 
Back
Topp