Dårlig mage

*hage*

Gift med forumet
Er det flere enn meg som sliter med dårlig/løs mage? Har lest så mye om at det er vanlig at man blir hard i magen, men her er det helt motsatt. Skal til legen neste uke, men vurderer å ta en telefon hvis ikke dette gir seg, for nå er jeg såpass langt på vei at jeg synes det kan gi seg litt.... Flere som har det sånn? Eller vet noe om det? 

Spør legen din du. [:)]
Er ikke hard i magen jeg heller, mer normal vil jeg si. Var stort sett normal gjennom hele forrige svangerskap også. [:)]

sånn er d her å. endten kjempe løs eller kjempe hard. merkelig.

Jeg sliter heller med det motsatte.

jeg pleier å være helt løs i magen om jeg må på do på morgenen.. om kvelden derimot er det normal fasthet, men da går det så seint å få det ut at kald sirup ville flyttet seg fortere..
håper i det lengste at jeg er nøden, med rennerompe om morgenen, så jeg slipper å jobbe sånn for det, seinere på dagen..
men det at magen er treg merker jeg på fisingen og.. ikke bare er det mer, men det lukter gjerne mer..[:'(]
håper på at tarmenen normaliserer seg snart...

skulle virkelig ønske jeg var i din situasjon[;)] Her er det helt motsatt!!! Så her går det i linfrø, biola, aktivia, ananas, fiberknekkebrød. Begynner og bli en smule den frokosten og kveldsmaten!!! Og ikke skulle jeg drikke mjølk, siden det er med på og gjøre det hardere. Jeg vil ha sjokomjølk[:)] I går lurte jeg i meg ett glass. [;)] men det går jo kun utover meg selv.....

Jeg har også vært mye plaget med vekselvis løs og hard mage, men mest løs. Anbefaler Ido-form for å stabilisere litt.. Har sjekket med legen og det er harmløst å bruke [:D] Har vært til hjelp for meg hvertfall.. Tar bare to tabletter når jeg merker at jeg begynner å bli dårlig, IKKE spis det hele tiden!![;)]

Back
Topp