Dårlig mage?

Mhla96

Forelsket i forumet
Junilykke 2020 ♡
Aprilspirene 2023
Noen flere som sliter med dårlig mage? Kanskje litt for mye info, men blir aldri klok på den magen disse dager. Noen dager er den treg og mye luft. Og andre dager løper jeg på toalettet...
Noen fler?

Samme hos meg..Noen dager er jeg skikkelig hard i magen, mens andre dager er det stikk motsatt :dead: Er så slitsomt :hilarious:

Ja, kan våkne av skikkelig magevondt, men det kjem seg heldigvis med ein gong eg får lufta litt :hilarious:

Samme her!
Jeg bruker aldri å gå på do andre steder enn hjemme (bortsett fra å tisse), men i det siste har det vært ganske akutt, så da har jeg måttet fly på do også på jobb :inpain:

Oh yes! :rolleyes: Sliter mest med å være oppblåst.. ser jo ut som om jeg er halvveis i svangerskapet allerede med denne ballongmagen :p

Har vondt i magen hver morgen... jeg blir skikkelig uvel før jeg kommer meg på do og får "tømt ut"

Kjenner meg veldig igjen. Har vært mest plaget med oppblåsthet og treg mage, sistnevnte ska visst være et bra tegn, fordi det betyr kroppen tar opp mest mulig næringsstoffer til lille i magen :-)

Nevnte treg mage for legen, og hun sa at chiafrø skal hjelpe. Bland ut litt i havregrøt f.eks. Snakket om svisker også, men det får man visst mye luft i magen av, og det er det kanksje nok av allerede :hilarious: Jeg fant en maiskjeks med chiafrø på kiwi, satser på at det hjelper!

Ja magen er virkelig ikke min venn om dagen stadig kjempe oppblåst, ekstremt mye luft og små forstoppelser.. Stikker i fra enden på tarmen å langt opp i magen av å til det er helt grusomt.. Flere ganger eg har trudd at det er selve magen som er vond. Men så kjem d masse luft og smertene blir borte. Så ja magen er virkelig på tur om dagen

Back
Topp