Dårlig mage

En tråd i 'Januar 2019' startet av Soffi23, 11 Okt 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Soffi23 Elsker forumet

Har jo lest at treg mage er normalt hos gravide, men siste uken har jeg hatt det fryktelig ubehagelig. Meget oppblåst og mye vondt i magen. Er også mye kvalm og føler alt er presset opp mot brystet (klar over at det er normalt). Noen andre som har det slik? Uke 27+2 i dag.

2. Totlaaa Gift med forumet ❤️Mailykke 2022❤️ Himmelbarn Påskeliljene 2022 ❤️ Januarlykke 2019

Jeg er ikke mye oppblåst lengre (av og til bare) men har en mage som i ny og ne slår seg vrang.. merker at magesekken og organene har måtte vike for plassen sin, som gjør at jeg lettere blir mett og på grensen til uvel. Men har ikke opplevd å bli kvalm [emoji28]

Merker du om det kanskje kan være noe spesiell mat som gjør deg ekstra oppblåst, eller kommer det uansett hva du spiser?

• Liker Liker x 1
  3. Istid Elsker forumet Marshmallows2021 Januarlykke 2019

Jeg har vært masse oppblåst dette svangerskapet :( men har ikke vært kvalm da. Huff, håper det blir bedre for deg:)

• Liker Liker x 1
  4. Soffi23 Elsker forumet

Spiser som vanlig, så vet ikke helt hva som gjør det[emoji20] Håper det er bare at magen vokser veldig nå og ikke noe annet. Synes forresten det er så synd at jeg ikke kan spise meg like mett lenger i fare for å bli uvel etterpå[emoji30][emoji23]

5. Soffi23 Elsker forumet

Takk for det! Håper det gir seg snart, vært rar i magen siden mandag..

6. SMD Gift med forumet Himmelbarn Desemberlykke2017

Viss du er treg i magen og får plager av det kan det være lurt å ta duphalac. Det er trygt for gravide å bruke, har hjulpet meg i 3 svangerskap.

Del denne siden