Dårlig i natt

Lillefrø

Betatt av forumet
Aprilbarna`15
Har vært heldig så langt i svangerskapet med å bare være trøtt og sliten, er midt i uke 13 nå så tenkte jeg at jeg var kjempe heldig da jeg har hørt at det er de 12første der man ofte er dårligst. Men i natt våknet jeg av at jeg var kjempe kvalm og måtte bare løpe til doen. Der ble jeg en god stund å spydde som bare det. Er helt utslitt og uggen etter i natt, heldigvis er det søndag i dag. Men er det flere som har opplevd lignende? Er det vanlig å våkne opp pga kvalme? Krysser fingre for at det bare var for i natt!

Høres ut som om du kanskje har fått omgangssjuka?

Nei uff og uff! Får håpe det går vekk like fort så det kom;-)
Jeg har også vært enormt dårlig i natt, spydde ikke, men var like før. Sove ikke ett sekund. Jeg er 10+2 i dag, og kvalmen har ikke vært så ille de to siste ukene. Føle og det bare ble kastet på meg igjen.

I sist svangerskap fikk jeg spysyken og tror aldri jeg har vært så dårlig i mitt liv- HElT grusomt. Så jammen ikke godt å si var det er. Uansett, gooood bedring :-)

Jeg har våknet flere netter og vært kjempe kvalm. Ikke lett å sovne igjen da. Håper du ikke har fått omgangsyke....

Har nok våknet midt på natta av kvalme og vært ute å kastet opp ja.. men jeg har jo også sliti med kvalme siden uke6.. er ofte slik at jeg kaster opp alt jeg har spist/evnt magesyre og så er jeg ferdig med det.. skjelden det tar no mye tid... kjedelig hvis det er omgangssjuke..

Back
Topp