dårlig i magen...

rosenjenta

Glad i forumet
nå tror jeg at kroppen begynner å forberede seg på noe stort her ja. det er så rolig her inne på forumet også...vi er vel ikke så mange igjen her...

har dere det bra resterende julidamer?

Joda, altfor bra til at det bare er en uke til termin[:D]  Kroppen jobber med ett eller annet her og, men foreløpig tror jeg ikke det er det helt store på gang[8D]  håper vi alle er mødre snart, må si det har vært et langt svangerskap - det virker som flere av oss har hatt sitt og stri med denne tiden.  Lykke til til alle[:D][:D]

ja det er spennende, men kan jo enda ta laaaaang tid. Vi får smøre oss med litt tolmodighet [:)]

Ser her ja, så spennende [:)]. Får håpe noe er i gang for deg, Rosenjenta!!!! Heia, heia [:D]

Ja, det er stillere her om dagen, men vi er jo fremdeles noen igjen da, som skal ha ut disse små! Vi får holde sammen og peppe hverandre opp [;)]

Alt vel her også, men har noe i magen jeg og... Men tror nok ikke noe skjer på en stund enda[8|]... Må bare smøre oss med tålmod ja...

Lykke til alle sammen med natten som kommer , kanskje noen av oss føder???

Heia heia.. [;)][;)]

"God morgen" jenter. Ser ut om om det store rushet av fødende av avtatt litt, får håpe det neste kommer snart-for der skal jo vi til pers. Ikke noe tegn på at noe skjer i dag heller, men tror jeg har hatt litt kynnere i det siste, så kanskje kroppen har skjønt at noe skal skje snart. I dag er det nok en solskinnsdag, så vi får nyte roen og freden så lenge vi kan.
Ha en fin dag alle sammen

joda,,har det fortsat fint...altfor bra til å være så nære termin...redd jeg skal gå en uke eller to over jeg[:'(]uff...da!!! da blir det rabalder da!!!![:'(][:)]
tror ikke kroppen min skjønner hva som skal skje nå snart....eneste er endel kynnere uten smerter...har jo menstermin idag,,så hadde håpet på noe,,,,men får bare vente å se...
kom igjen!! kom ut lille venn!!!!! Mamma er såååååå utolmodig!![:)]

jaja,,,lykke til alle dere andre resterende hvertfall!!
vi får nå bare kose oss den siste tiden,,,og smøre oss med tolmodighet....!!

Back
Topp