dårlig i magen?

Sykepleiermamma

Ny på forumet
Jeg har helt siden jeg ble gravid blitt så utrolig og dårlig i magen etter måltider. Spiller ingen rolle hva jeg spiser. I starten var det bare urolig mage med mye luft, nå er det løs avføring hver gang etter måltider, kjempe irriterende og ubehagelig :/ noen fler som har det sånn? Bør jeg snakke med legen?

jeg har samme problemet. men jeg har til vanlig og problemer med magen, men er blitt værre nå. gjør nr 2 minst 3 ganger for dagen nå.

sikkert lurt å få i seg mat med høyt fiberinnhold. og følge med på vekten, at den ikke går fort ned.

ellers så er det nok ingenting farlig med det, mer plagsomt!

jeg har samme problemet. men jeg har til vanlig og problemer med magen, men er blitt værre nå. gjør nr 2 minst 3 ganger for dagen nå.

sikkert lurt å få i seg mat med høyt fiberinnhold. og følge med på vekten, at den ikke går fort ned.

ellers så er det nok ingenting farlig med det, mer plagsomt!
Ja, er vel kanskje heller sånne signaler som man kan være litt obs på, vektnedgang osv, foreløbig er ikke det noe problem :P hehe.. Ja, jeg er og på do flere ganger om dagen for å gjøre nummer to. Ufattelig vondt og plagsomt at magen er så urolig.

Uff sånn har jeg det også. Føler det rumler og styrer i magen hele tiden. Slitsomt til tider :p

Jeg har også hatt trøbbel med magen. Hvor langt er du på vei? For meg ble det mye bedre etter uke 10.

Back
Topp