Dårlig form..!!

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Hei jenter..
Flere her som er syke?? UUURK!! Fikk så ekstremt vondt i hodet i dag, og ingenting hjelper.. Kaster opp pga denne dritt hodepinen og..!! Søstera mi syns det hørtes ut som et migrene anfall (hun har dette selv da..) Har blitt LITT bedre nå da.. Ringte og spurte hvor mye paracet jeg evt kunne ta.. Så det hjalp jo litt med det da.. Men er så tungt å gå å kaste opp sånn.. Har slitt med svangerskapskvalme til uke 16 liksom.. Har bare vert bra noen uker.. [:'(]
Måtte bare skrive det ned jeg.. Får gå å legge meg tenker jeg.. Prøve å sove det av meg.. Håper virkelig det er borte i morra!!
God natt folkens!

Uff da, har ikke noe sånt selv. God bedring, håper det er "bortevekk" i morgen[:)]

usj[&:] føler med deg[:(] er syk selv.
fått halsbetennelse, ørebetennelse, feber, diare, hodepine og hoster hvite slim baller[:(][&:][&:][&:]  kan ikke skjønne at det går ann å få så mange ting på en gang..[&o] håper bare jeg rekker å bli bedre til jeg skal føde, for nå er jeg ikke litt i form til noe[:(][:(][&o]

Oi kjersti1234, det hørtes VIRKELIG kjedelig ut.. Har det visst ikke så verst likevel jeg ser jeg..!! Håper virkelig du blir bedre snart!! Så du får godt med krefter til den forestående fødselen!!
Er nå litt bedre i dag, har klart å spise litt nå.. SKal legge meg nedpå litt til tenkte jeg.. [:)]

bra du begynner å bli bedre[:)] misunner deg[;)]  er søren blitt verre i dag, 4 dagen med feber og ondt[:@] nå er jeg dritt lei... [:'(]

god bedring til deg...  får håpe du blir kvitt hode pinen... det er ikke kjekt[&o]

Uff ja er dårlig jeg å fått skikkelig forkjølelse og i går hadde jeg litt feber men er feber fri i dag. Men hoster og hoster og nyser hele tiden ...Er blitt så sår under nesa at jeg holder på å bli gal ...
Håper vi snart blir friske alle sammen

klem

Håper vi snart blir friske alle sammen

krysser fingrene for det...

Ja svigermor har vert plaga med migrene, og ho sa jeg beskrev det akkurat som hun hadde det.. [&:] Er jo folk i familien som har det da.. Men håper det ikke er noe som gjentar seg mange ganger..!!
Jeg drakk faktisk mye vann og la meg ganske tidlig.. Tok også to paracet før jeg la meg..
Er det mulig at det kommer til å være kun i graviditeten da kanskje? Får snakke med lege på neste time kanskje.. [:)]

det er jo forskjellige former for migrener.. men med den formen for migrene jeg har, så hjelper det null med paracet.. og ett anfall varer i flere dager hos meg..
så krysser fingrene for at det ikke er migrene du får..

Huff og Huff, Jeg har selv hatt litt vondt O hodet et par dager nå, Det er Ikkje noe Særlig..

Håper virkelig ikke det er migrene jeg heller.. Uff.. Ser hvor plaga andre er med det.. Men det er vel vanlig å få vondt i hodet under svangerskapet da..?
HAr jo aldri hatt det før da..
Satser på at hodepinen din og snart går over Dorothy_1!! [:D]

Det er vanlig å få hodepine i svangerskapet har jeg lest, på grunn av hormonene.

Huff stakkars deg Kjersti1234, håper du blir i form igjen før fødselen!!

Back
Topp