Nille86
Betatt av forumet
Hei
er ikke direkte spykvalm, men er uggen store deler av dagen, og mye vondt/strekkinger i magen. Siste døgnet har jeg vært dårlig i magen også
er leder på et sykehjem, og sitter såååå langt inne å sykemelde meg. Men synes det er vanskelig å komme meg gjennom arbeidsdagene. Hadde jeg sittet helt alene på et kontor hadde det vært noe annet. Og har 2 små barn hjemme.
Store frykten er at disse plagene ikke gir seg
Vurderer å sykemelde meg for noen uker, men kjenner såå på dårlig samvittighet. Også blir det så synlig, når jeg som leder blir borte.
Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget men. Bare lufte litt tanker
er ikke direkte spykvalm, men er uggen store deler av dagen, og mye vondt/strekkinger i magen. Siste døgnet har jeg vært dårlig i magen også
er leder på et sykehjem, og sitter såååå langt inne å sykemelde meg. Men synes det er vanskelig å komme meg gjennom arbeidsdagene. Hadde jeg sittet helt alene på et kontor hadde det vært noe annet. Og har 2 små barn hjemme.
Store frykten er at disse plagene ikke gir seg
Vurderer å sykemelde meg for noen uker, men kjenner såå på dårlig samvittighet. Også blir det så synlig, når jeg som leder blir borte. Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget men. Bare lufte litt tanker