Dårlig form?

Mummitrollspiren

Elsker forumet
Flere som føler seg i skikkelig dårlig form?:eek:
Er kanskje ikke den mest trente som fins, men kan banne på at formen var mye bedre før jeg ble gravid:confused:
På trening så gir fotene opp så mye fortere en før sånn som jeg får etter å ha gitt blod.
Å idag så var det skikkelig tungt å gå opp en ikke så bratt men lang bakke, så tungt st jeg så smått ble svimmel.
Snakk om å føle seg ut av form da:wtf:
Har å følt meg mye forskjølet å er så vanskelig å vite om det er graviditeten som gjør det eller om jeg faktisk er forskjølet :p
 
Føler akkurat det samme :p som om det ligger en influensa i bakgrunn som ikke bryter ut :D
Men det er nok bare kroppen som jobber på høygir :)
Er så sliten at jeg gruer meg til jobb, høyt tempo, møter og full fart fra jeg kommer til jeg går.. :)
 
Det blir bedre! :D husker jeg var sjokkert over hvor tidlig jeg ble i dårlig form, trøtt og andpusten sist, men i andre trimester følte jeg meg topp :)
 
Formen er dårligere her også. Helt normalt. Bare å lytte til kroppen og ta det litt roligere på trening. Og ikke få alt for høy puls.
 
Formen er dårligere her også. Helt normalt. Bare å lytte til kroppen og ta det litt roligere på trening. Og ikke få alt for høy puls.
Ja tar det heldigvis veldig med ro på trening, ingen overdrivelser nå:happy:
Men har godt av å komme meg av gårde å trent litt bare for formen sin skyld å heller slutte når kroppen sier ifra:)
 
Jeg har også vært forkjølet siste ukene, noe jeg nok er pga jeg er gravid, så litt problemer med å puste :p blir mye fortere anpusten og svimmel om jeg anstrenger meg når jeg å gravid :p
 
Føler meg også voldsomt andpusten og slapp hele tiden, akkurat som sagt tidligere føler jeg som jeg holder på å få influensa. Føler også ar jeg har blitt tett i nesa
 
Føler meg også voldsomt andpusten og slapp hele tiden, akkurat som sagt tidligere føler jeg som jeg holder på å få influensa. Føler også ar jeg har blitt tett i nesa
Ja, den influensaen som aldri kommer helt, spesielt værst er det på morgenen når man skal ha seg opp ifra senga:p
 
Fikk litt sjokk på spinning i dag. Gud for en dårlig form. Fysj. Er i tillegg kjempesulten og kjempetrøtt så det jeg stort sett gjør er spise og sove :p
 
Fikk litt sjokk på spinning i dag. Gud for en dårlig form. Fysj. Er i tillegg kjempesulten og kjempetrøtt så det jeg stort sett gjør er spise og sove :p
Haha, jeg trodde jeg skulle svime av under pulsstepen i helga:p
Følte instruktøren ofte så på meg for å få meg til å gi mer:hilarious:
 
Haha, er i elendig form selv. Løp fra bilen og inn på jobb i dag pga var så kaldt... sleit nesten med å puste etterpå :hilarious:
 
50 % sykmeldt her pga kvalme og utmattelse... å er bare 5+4 :-/
Har ei snuppe på snart 2 som tar mye energi også, men merker at jeg er gravid :p

Det hørtes ikke noe godt ut :( håper formen snart blir bedre. Sist gang for meg så var det nesten som en bryter. Gikk fra sliten og uggen til å føle meg i toppform på en dag :happy: så får håpe at det gjelder for deg også!
 
Back
Topp