Dårlig form!

smågodt

Blir kjent med forumet
Jeg er så dårlig form om dagen. Kjennes ut som blodtrykksfall av og til. Klarer ikke å sitte å slappe av i sofaen for jeg har en slags bevegelsestrang. Føler meg ikke bra i det hele tatt. Vurderer å ringe føden, men vil ikke mase :( Babyen er veldig aktiv. Er i uke 32 nå.

Jeg tror nok det er ganske normalt. Jeg er også i uke 32 og ting begynner å bli ganske ubehagelig. Kjipt å sitte, ligge, gå.. tungt å puste. Det klemmes på det meste av organer, så man må vel bare regne med det. Men har du en annen magefølelse utover dette, så tar du selvfølgelig kontakt og sjekker opp

Er 30+1 og har opplevd det der ofte i 3 uker ca. Hvis jeg sitter lenge eller står kan jeg plutselig få en sånn "bevegelsestrang" som du sier. Blir stressa hvis jeg står/sitter og ikke kan legge meg ned med èngang..

Slitsomt, men fått beskjed om å drikke masse vann og ta det med ro når kroppen gir signaler om det :)

Last edited:
Uke 32 het og, kvalm, svimmel (uavhengig om jeg sitter, ligger, står eller går), bevegelsestrang, sover dårligere, generelt mer uvel den siste uka! masse bevegelse og aktivitet her, og myyyye kynnere og nedepress!

Uke 32 het og, kvalm, svimmel (uavhengig om jeg sitter, ligger, står eller går), bevegelsestrang, sover dårligere, generelt mer uvel den siste uka! masse bevegelse og aktivitet her, og myyyye kynnere og nedepress!
Ganske mye av det samme som står her..merker at det er verst de dagene jeg har sovet lite!

Her også :/ klarer ikke å sitte i ro, får ikke sove pga urolige ben. Trett, mye kynnere, kvalm, tungpustet til de graaader!, høy puls, å sikker mye mer :p uke 32+3

"Godt" å høre det er flere☺️ Husker ikke at det var sånn med de to andre svangerskapene.

Slik har jeg og det.. :/

Er ikke kvalm eller uvel, men blir ekstremt fort sliten. Var en kort tur i sentrum i går, klarte nesten ikke gå på slutten, og sov en time da jeg kom hjem.

I dag stod jeg opp kl.10, våken et par timer før jeg gikk og la meg igjen og sov to timer til!! 3 uker igjen på jobb før permisjon, er 50% sykemeldt, håper bare jeg holder ut den siste tiden.

Her også! Har ikke vært kvalm i det hele tatt ila svangerskapet før nå. Helt grusomt. Sammen med svettetokter og trøtthet skulle man nesten tro jeg har influensa. Håper ikke det skal være slik hver dag fremover :eek:

Back
Topp