Dårlig form?

Tuppelura92

Glad i forumet
Hva skal man gjøre når man har så mye å gjøre, men er i så dårlig form?
Eneste jeg vil gjøre er å sove, gråte og sove mer. Men blir så sliten av det og. Får så dårlig samvittighet av at jeg gjør så lite de siste ukene jeg er alene, uten barn og med bare Megselv og kjæresten å ta hensyn til. Føler som om jeg kommer til å angre på at jeg kastet bort de siste ukene på å ikke gjøre en dritt! Men orker jo ikke :( noen fler som kjenner seg igjen? What to do?

Nå er jeg i samme båt selv, men når kjæreste og jentungen kommer hjem er det bare å suge det til seg og gjøre noe. Men vil helst ligge hele dagen, for er må skikkelig dårlig form

Ikke ha dårlig samvittighet! Ukene er dine - bruk dem på det du vil. Kroppen trenger kanskje å hvile før stormen? Det gjør iallefall min. Og jeg hviler og spiser med god samvittighet.

Jeg hviler når jeg kjenner jeg må det. Noen ganger har jeg to dager på rad der jeg ikke gjør noe som helst. Da har jeg energi til å gjøre litt den neste dagen. Er fornøyd om jeg klarer å gjennomføre 1-2 små-ting.

Jeg hviler når jeg kjenner jeg må det. Noen ganger har jeg to dager på rad der jeg ikke gjør noe som helst. Da har jeg energi til å gjøre litt den neste dagen. Er fornøyd om jeg klarer å gjennomføre 1-2 små-ting.
Slik er det her også, trenger en til to dager på å slappe av så kan jeg gjøre litt en annen dag:p

Ja, må jo nesten hvile, klarer jo ikke la være, men med så mye som skulle vært gjort, så får jeg så vondt av å bare hvile :( men gjør jeg noe, så føles det ut som at jeg skal svime av, så da MÅ jeg hvile, men føler meg dårlig :( så da velger jeg heller å bare ikke gjøre noe :P godt det snart er over :)

Jepp, orker bare å ligge på sofaen...

Lytt til kroppen din du, sier den hvil så hvil. Vet aldri når fødselen starter, og det ville jo vært kjedelig om du har en dag hvor du presser deg til mer en du orker, blir helt utslitt og går i fødsel samme kvelden... Det er meni gen at vi skal slappe mest mulig av og samle krefter de siste ukene, så slit ut sofan med gooood samvittighet mener nå jeg :-)

Lytt til kroppen din du, sier den hvil så hvil. Vet aldri når fødselen starter, og det ville jo vært kjedelig om du har en dag hvor du presser deg til mer en du orker, blir helt utslitt og går i fødsel samme kvelden... Det er meni gen at vi skal slappe mest mulig av og samle krefter de siste ukene, så slit ut sofan med gooood samvittighet mener nå jeg :-)
Ja, høres jo veldig fornuftig ut :) er nok glad for at jeg har hvilt når fødselen først starter :) men kjenner det er vanskelig å hvile med god samvittighet :( men får prøve å tenke på det du sier :D

Jeg er så enig med deg. Vi skulle på kino, spise ut og gjøre andre hyggelige ting. Nå orker jeg såvidt å lage meg mat eller å gå på do.

Jeg er så enig med deg. Vi skulle på kino, spise ut og gjøre andre hyggelige ting. Nå orker jeg såvidt å lage meg mat eller å gå på do.
Ja ikkesant! Nyte tiden, og virkelig kose seg i hverandres selskap mens man fortsatt er alene :) men når det ikke blir tid og ork til noe, så får hvertfall jeg litt vondt! Redd det skal bli alt for lenge til neste gang :(

Ja ikkesant! Nyte tiden, og virkelig kose seg i hverandres selskap mens man fortsatt er alene :) men når det ikke blir tid og ork til noe, så får hvertfall jeg litt vondt! Redd det skal bli alt for lenge til neste gang :(

Jeg tenker at livet ikke er over når man får barn. Vi kommer til å skaffe oss barnevakt :)

Back
Topp