Dårlig form!

Februar?

Forumet er livet
Jeg føler meg i dårligere form nå enn da jeg var på sykehuset. Jeg har hatt litt vondt i hodet, svimmel, trøtt, skjelving i kroppen noe jeg nevnte på sykehuset da jeg var der, tungpustet og føler meg rett og slett syk.
Har fått resept på blodtrykksnedsettende medisinen som jeg brukte på sykehuset. Noe jeg også da sa at jeg ikke ble i særlig form av.
Så jeg måtte jo kjøpe de da jeg kom hjem fra sykehuset for å holde blodtrykket nede. Og hva står det i pakningsvedlegget? Jo da, det står at skjelving er et av bivirkningene (og jeg som nesten ikke har klart å gjort noe pga sjelvinga mi og har nevnt det på sykehuset - de sa at det var fordi noen nerver var i klem) og har hatt vondt i hodet. er kjempetrøtt hele tiden, sover masse i løpet av en dag. I går da jeg gikk opp trappa fra første til andre etasje hos oss så føles det som om jeg har kols!
Jeg skal tilbake til sykehuset på fredag og skal nok nevne det til dem da. Jeg synes det er dumt å få medisin som ikke gjør meg friskere. Eller det får jo ned blodtrykket, men jeg blir jo dårligere i resten av kroppen!
Forsiktighet ved graviditet står det også på pakningsvedlegget! De vet vel hva de gjør på sykehuset når de gir det til gravide.

Sender en trøsteklem, og håper at du snart føler deg bedre! [:)] Heldigvis er det ikke lenge igjen for noen av oss nå, og tenk så deilig det blir å holde de små i armene våre, og vite at den der har du laget[:)]

Jeg trøster meg med det[:)]
For jeg kjenner jeg blir mer og mer lei for hver dag!

Uff hørtes ikke bra ut [:(][:(][:(]
Sender deg en stor klem, og håper at babyen snart kommer ut slik at det hele går over. Masse fødestøv til deg [:D]

ja nå kan det virkelig bare skje. Legene sier at det kan skje når som helst så jeg sitter og venter. Håper fødestøvet hjelper[8D]

+ en stor dose fødestøv fra meg også!
Klem

ORIGINAL: Frustrert Frue

Sender deg en stor klem, og håper at babyen snart kommer ut slik at det hele går over. Masse fødestøv til deg [:D]

ORIGINAL: Frustrert Frue

sign! trist at du skal måtte gå slik når formen er som den er.

Huff,høres ikke bra ut [&:] Håper babyen din kommer snart da,så du slipper å ha det sånn..

hørtes ikke ut som den beste formen å begynne å skulle føde med!

Ville kansje ringt føden og hørt med dem ang den medisinen du har fått, bare for å kontrollere at det er greit å bruke den(tenker siden det står at den skal gis med forsiktighet til gravide og hvordan du føler deg når du tar dem!) . Leger kan iogså gjøre feil så det er kjempebra at du faktisk leser pakningsvedlegget!!!

Håper ting skjer fortere enn fy!!!!

Lykke til!

Jeg skal tilbake til sykehuset i morgen og skal spørre da. Det er masse bevegelse i magen så jeg vet hun er der. Liker allikevel ikke formen. Håper jeg snart er ferdige med å ta dem!!

Fødestøvet hjalp ikke i natt forresten. Sitter her ennå!

Back
Topp