dårlig form

*Kolibri*

Forumet er livet
ble akutt tørst her hjemme nå så har drukket to liter på en time, og det prikker i hendene mine..er svimmel og. Noe jeg bør følge med på tror dere?[&:]

Helt klart! Du kan jo ta en tlf til føden, så får du hørt med en jm.

God bedring!

Ja, ville iallefall vært obs på ting til imorgen.. Hvis du er usikker, syns jeg du skal ringe føden :)

Det der hørtes jo ikke bra ut da...håper du ikke drakk så masse på veldig kort tid heller? For det er jo uansett ikke helt bra. Men at det prikker i hendene og er svimmel... Ville ringt for råd om det ikke gir seg om 30 min jeg . Drukket dårlig i dag? Eller spist sterk mat som kan gjøre deg tørst?
Masse god bedring!!

ORIGINAL: gravid fisk

Det der hørtes jo ikke bra ut da...håper du ikke drakk så masse på veldig kort tid heller? For det er jo uansett ikke helt bra. Men at det prikker i hendene og er svimmel... Ville ringt for råd om det ikke gir seg om 30 min jeg . Drukket dårlig i dag? Eller spist sterk mat som kan gjøre deg tørst?
Masse god bedring!!

Ser du skrev at du drakk på en time...ha ha.. er så distre om dagen...gosh...[8D][:D]

tror jeg rett og slett skal legge meg og krysse fingrene for at dette gir seg ila natten..hvis ikke ringer jeg i morgen[:)] er helt sinsykt trøtt
ingen andre som har opplevd liknende?

Har ikke opplevd noe lignende selv, men var jeg deg ville jeg lagt meg og sett om jeg fikk sove og om det roet seg. Og gir det seg ikke ville jeg ringt føden.
Er ikke bra å drikke så mye på så kort tid...

Har aldri opplevd det selv nei....
Hvordan går det? Ser du er pålogget enda. Har du snakket med føden eller gikk det over? Hørtes ikke bra ut.....[&:]

hmm fikk anfall på jobben..men det var jo migreneanfall-en diagnose eg har og kjenner til.
Da var det typiske prikking i fjeset, svimmel, sorte prikker i synsfeltet, lyssky..ble bedre etter mat, drikke og en time på sofaen.

men kan du ikkje ringe og høre . iallfall? ??![:)]

heihei
formen er noe bedre i dag, men er kjempe tørst fortsatt og har ikke tisset i natt etter 3 liter[&:] har nettopp begynt med min første halvliter blåbærsaft i dag.

Men jeg ser veldig komisk ut og da, alt vannet har havnet i hendene og aniktet..så har fått skikkelig pottitnese[:D]

Har du fått mye vann i kroppen iløpet av natten? Det er ikke helt bra det heller da... Håper formen blir bra i dag og at vannet forsvinner [;)] God bedring!!

ORIGINAL: Multemor

Har du fått mye vann i kroppen iløpet av natten? Det er ikke helt bra det heller da... Håper formen blir bra i dag og at vannet forsvinner [;)] God bedring!!

takk takk
regner bare med aat jeg trenger mer vann i kroppen jeg..men skal følge med på det. Er ikke lenge siden jeg målte bl.sukkeret så regner med at alt er fint[:)] så lenge jeg slipper å være svimmel!

Back
Topp