Dårlig form i dag

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
I hele dag har jeg hatt vondt i hodet mitt... La meg for en liten lur i stad, men så fort jeg sto opp igjen ble jeg dårlig igjen :( Liker ikke :(

Håper jeg er i bedre form i morgen :)

Er hovedsaklig vondt i hodet og svimmel :confused::(

Å det er så kjedelig å ikke være i form! God bedring. Du får prøve å slappe av i dag <3

Å det er så kjedelig å ikke være i form! God bedring. Du får prøve å slappe av i dag <3

Ja, har gitt samboer jobben i å lage middagen :P Selv skal jeg snart ta med meg strikke og hekletøy inn på rommet og i senga :P :D

Uff høres ikke trivelig ut :/ god bedring <3

Huff, håper du kommer deg raskt. Få i dag nok vann.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Takk dere :)

Hjalp litt med cola og sjokkis :P haha Uff :P Koser meg veldig for tiden. Lurer på hvordan jeg skal få tid til alt når jeg starter på skolen jeg :eek::rolleyes::oops:

Takk dere :)

Hjalp litt med cola og sjokkis :p haha Uff :p Koser meg veldig for tiden. Lurer på hvordan jeg skal få tid til alt når jeg starter på skolen jeg :eek::rolleyes::oops:
uff stakkar.. du får ha god bedring. Her har jeg og ekkel kvalme som melder seg på kvelden og jeg venter til klokken blir 9 så jeg kan legge meg.

uff stakkar.. du får ha god bedring. Her har jeg og ekkel kvalme som melder seg på kvelden og jeg venter til klokken blir 9 så jeg kan legge meg.

Takk :) Ble kvalm i går kveld, men gikk over litt etter at jeg kom på jobb. Så føler veldig med deg... :)

God bedring til deg også :) Bare 3 kvarter igjen til å kose puta på deg da :) ;)

God bedring :) En god natts søvn vil sikkert hjelpe på :)

Bruker du ofte sukker for å få vekk hodepine? Kan bli sukkeravhengig og få hodepine med en gang "avvenningen" melder deg..
Men det har vært ganske lummert flere steder i Norge pga regn og torden ellers, kan være derfor :)
Har hatt hodepine de siste dagene selv pga været :)

Ca. termin Onsdag 21. Januar 2015 <3

Back
Topp