Kjedelig! Håper det snart snur.Jeg har ikke slitt så veldig med kvalme og oppkast, men er konstant sliten og trøtt. Det har ikke endret seg, er nå 13+5. [emoji42]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjedelig! Håper det snart snur.Jeg har ikke slitt så veldig med kvalme og oppkast, men er konstant sliten og trøtt. Det har ikke endret seg, er nå 13+5. [emoji42]
Uff det er så slitsomt Og ekstra leit når man ikke klarer ta seg av barna. Jeg har en på 22 mnd som jeg sliter med å holde følge med. Takk og lov for mannen og familie som stiller opp! Er lov å klage! Håper vi begge snart er i mye bedre form!
Skjønner, man vil jo ikke mase for mye nei. Her har formen til tider vært så dårlig at jeg ikke har hatt sjans til å komme meg opp av senga/sofaen, så besteforeldre har pent vært nødt til å stille opp. I desember har jeg klart å hente lille i barnehagen totalt 3 ganger, og ingen ganger alene [emoji29] Levere har vært uaktuelt da morgenen er verst. Er så imponert over mannen min som virkelig har vært en hverdagshelt og fått det til å gå rundt [emoji173]️Gubben stiller opp når han ikke er på jobb ja og har fått mye hjelp av besteforeldrene mine, men føler jeg ikke kan mase for mye om hjelp der da de er over 70 [emoji14] de er i topform og frøkna er grei med dem, ho elsker de jo, men vil jo ikke at det skal bli brysomt