Dårlig form etter 12+0?

Lillerose

Forumet er livet
Februarlykke 2016
❤ Juliskattene 2018 ❤
Noen som fortsatt er i dårlig form etter 12+0?

Jeg er 11+2 i dag og ikke noe bedre enda, kaster fortsatt opp ca 1 gang i døgnet, men det verste er egentlig hvor utmattet og sliten jeg er (og kvalmen selvfølgelig). Hadde forventet det skulle begynne å roe seg nå, og er redd for hvor lenge det skal vare! Jeg er helt ubrukelig, prøvde meg en tur på matbutikken i dag, det gikk ikke bra og jeg måtte sette meg ned på en stol etter 10 min og dra rett hjem og legge meg horisontalt på sofaen.... [emoji849]

Uff, håper det gir seg for deg snart.. for meg gav det seg brått 11+4 eller noe, men merker fremdeles at formen kunne vært bedre (mye hodepine, generelt slapp og giddalaus fordi kroppen er sliten). Men blir gradvis bedre, så håper det gjelder for deg også :-)
Er forresten 12+6 i dag.

Uff, håper det gir seg for deg snart.. for meg gav det seg brått 11+4 eller noe, men merker fremdeles at formen kunne vært bedre (mye hodepine, generelt slapp og giddalaus fordi kroppen er sliten). Men blir gradvis bedre, så håper det gjelder for deg også :-)
Er forresten 12+6 i dag.
Så godt å høre at du ble bedre, håper det samme gjelder her! Jobber du fullt?

Så godt å høre at du ble bedre, håper det samme gjelder her! Jobber du fullt?

Har vært sykemeldt 100% fra uke 8, så 50% frem til jul. Starter å jobbe fullt igjen fra nyttår, og tror det skal gå bra[emoji4]

Håper du blir bedre snart![emoji173]️ Unner ingen den kvalmen og "dårlig form" følelsen som konstant sitter.

Har vært sykemeldt 100% fra uke 8, så 50% frem til jul. Starter å jobbe fullt igjen fra nyttår, og tror det skal gå bra[emoji4]

Håper du blir bedre snart![emoji173]️ Unner ingen den kvalmen og "dårlig form" følelsen som konstant sitter.
Så deilig å være tilbake igjen fullt! Jeg hadde planer om å jobbe minst 50% etter nyttår, men spørs om ikke den planen går i vasken. Får håpe jeg allikevel snart er oppe på beina, skulle gjerne vært tilbake på jobb!

Så deilig å være tilbake igjen fullt! Jeg hadde planer om å jobbe minst 50% etter nyttår, men spørs om ikke den planen går i vasken. Får håpe jeg allikevel snart er oppe på beina, skulle gjerne vært tilbake på jobb!

Ja, det skal bli veldig deilig å komme tilbake til en normal hverdag[emoji4]

Krysser fingrene for deg at det snur over natta! Gjorde det med kvalmen min[emoji1303]

God bedring![emoji4]

Jeg er 12+2. Og formen er ikke noe bedre. Like kvalm og slapp som for en uke siden.

Sniker fra februar. Jeg har vært dårlig stort sett hele svangerskapet, lite opphold i 2 trimester men varte ikke lenge.

Jeg er 13+4, og syns faktisk formen er bedre nå!:) Er fremdeles trøtt og sliten, men uvellheten og kvalmen er nesten borte :-) friskere til sinns og:p

Jeg er 12+2. Og formen er ikke noe bedre. Like kvalm og slapp som for en uke siden.
Æsj så leit å høre :( Håper det snur for oss begge veldig snart! Det tærer på å være dårlig så lenge.

Jeg er 13+4, og syns faktisk formen er bedre nå!:) Er fremdeles trøtt og sliten, men uvellheten og kvalmen er nesten borte :-) friskere til sinns og:p
Så godt å høre [emoji4] Tenker sinnet stiger i takt med formen ja, det er ikke bare lett å holde seg positiv når man er dårlig over så lang tid! Håper jeg kommer etter!

Jeg er mindre trøtt. Vet ikke helt med kvalmen.. jeg har ikke vært så plaget egentlig. Begynte å kaste opp først i uke 11, men tror det har gitt seg nå 12+5. Synes det er veldig godt å ha litt overskudd igjen :)

Jeg er forkjøla og har vært det konstant de siste 2 mnd nesten... kvalmen forsvant plutselig her rundt uke 12, men når jeg er tett i nesa så brekker jeg meg... og det trengs bare en brekkning så er det garantert at jeg må kaste opp :(

Jeg hadde et opphold litt før jul hvor jeg følte meg ganske bra og nå rett etter har formen totalt crasha igjen...

Jeg føler jeg bare klager for tiden og sliter med å holde følge med 1,5åringen :sorry:

Jeg er mye bedre - nå 13+3. Det snudde rett før 13 fullgåtte - akkurat sånn det var med de to andre barna i magen. Fortsatt trøtt, men kvalmen og uvelheten er borte, og føler energien er på vei tilbake. Håper det snur snart for deg også! [emoji173]️

Æsj så leit å høre :( Håper det snur for oss begge veldig snart! Det tærer på å være dårlig så lenge.
Oppdaget nå at ene av barna har fått omganssyka. Så håper på en måte at det er det som gjør at jeg er så dårlig.

Jeg har ikke slitt så veldig med kvalme og oppkast, men er konstant sliten og trøtt. Det har ikke endret seg, er nå 13+5. [emoji42]

Jeg er forkjøla og har vært det konstant de siste 2 mnd nesten... kvalmen forsvant plutselig her rundt uke 12, men når jeg er tett i nesa så brekker jeg meg... og det trengs bare en brekkning så er det garantert at jeg må kaste opp :(

Jeg hadde et opphold litt før jul hvor jeg følte meg ganske bra og nå rett etter har formen totalt crasha igjen...

Jeg føler jeg bare klager for tiden og sliter med å holde følge med 1,5åringen :sorry:

Uff det er så slitsomt :( Og ekstra leit når man ikke klarer ta seg av barna. Jeg har en på 22 mnd som jeg sliter med å holde følge med. Takk og lov for mannen og familie som stiller opp! Er lov å klage! Håper vi begge snart er i mye bedre form!

Jeg er mye bedre - nå 13+3. Det snudde rett før 13 fullgåtte - akkurat sånn det var med de to andre barna i magen. Fortsatt trøtt, men kvalmen og uvelheten er borte, og føler energien er på vei tilbake. Håper det snur snart for deg også! [emoji173]️
Takk, håper jeg og! Ser at det snur for flere rundt 13+noe, så det er oppløftende!

Back
Topp