Dårlig dag =/

Capri-Sonne

Glad i forumet
Ok, sorry klagestatus, er litt redd og veldig låk. Er så låk øverst i ryggen jeg nesten ikke får puste, det går som et belte rundt bryste og bak i ryggen.
Så har bekkenløsningen kommet for fullt og når jeg strekker ut høyre kne føles det ut som noe har sviktet inn i der, gjør super vondt.
Føles ut som en skikkelig hypokonder nå, men er seriøst ille.

Noen som har noe lignendes?
kan jeg ta noe smertestillende?

Du kan ta paracet dersom du tror det hjelper. Legen min sa det sånn at det aller beste er å unngå alt av piller, men dersom man faktisk trenger det er det ganske mye man KAN ta.
Men du kan kanskje ta kontakt med lege eller jm? Kanskje det er noe annet de kan gjøre for å hjelpe?
Høres iallefall ikke godt ut å ha det sånn :-( God bedring :-)

Går du til fysioterapi eller kiropraktor? Hvis ikke vil jeg anbefale deg å kontakte legen din for å få en henvisning.

Samme som jeg har. Håper på å endelig komme til hos fysio neste uke :-) hvis ikke ville legen ha meg på sykehuset for sjekk, hvis fysio ikke finner noe..

Ha hatt slik en følelse av ett tungt belte rundt brystet og vondt under ribbeina.. skikkelig tungt å puste.. begynte i uke 15 ca.. Det er nyrene som kommer i klem og væska går ikke igjennom eller noe slikt. Var stillingsbasert.. Var ikke farlig, bare ubehagelig :)

Hvis man har veldig vondt i korsryggen plutselig, er det bekkenløsning?? Hatt litt vondt i korsryggen, men da jeg skulle bøye meg over sønnen min for å kle på han skjedde det noe på høyre side av korsryggen- sykt vondt! Hva kan det være? Har liksom akkurat blitt kvitt sen værste kvalmen så kommer dette nå? Herregud kroppen er ikke slik den en gang var! :(

Back
Topp