Dårlig dag...

Fab4

Elsker forumet
VIP
Håper det er hormonene, men akkurat i dag er det nesten så jeg angrer på hele greien.
Dvs kjenner meg jo ikke gravid, den biten har jo ikke gått opp for meg.
Leser tråder her inne, og det kjennes jo ikke ut som det er litt i min verden.
Nå skal det også sies at jeg er i slutten av 30-årene, og har aldri hatt babyplaner tidligere. Mulig det vil ta enda lengre tid for meg å venne meg til dette??

Usj! Er trett, mangler matlyst, kjenner meg alene.

Nevnte jeg selvmedlidenhet?? ;)

Er det bare meg, eller har andre slike dager?

Dårlig humør, konstant sliten, konstant kvalm, kaster opp mye, dårlig sexlyst (vanligvis har vi masse sex), lite intim, irritabel, lite fornøyd med noen ting nå, alt er bare slit om dagen, så ja - kan godt si meg enig .. Gleder meg til det kommer seg så jeg kan nyte graviditeten ;) skal på ul til mandag så håper det endrer seg litt da når jeg får se den :)

<3 venter en vinterbebi <3

Dårlig humør, konstant sliten, konstant kvalm, kaster opp mye, dårlig sexlyst (vanligvis har vi masse sex), lite intim, irritabel, lite fornøyd med noen ting nå, alt er bare slit om dagen, så ja - kan godt si meg enig .. Gleder meg til det kommer seg så jeg kan nyte graviditeten ;) skal på ul til mandag så håper det endrer seg litt da når jeg får se den :)

Ikke kjekt å høre at du har det slik, men litt deilig å høre at jeg ikke er alene...
Krysser fingrene for at det er en dårlig dag, ikke en lengre periode.

Er nok ganske mange ja:) er ikke den delen av graviditeten man hører om før man blir gravid;) er ikke akkurat en dans på roser for å være ærlig

Håper det er hormonene, men akkurat i dag er det nesten så jeg angrer på hele greien.
Dvs kjenner meg jo ikke gravid, den biten har jo ikke gått opp for meg.
Leser tråder her inne, og det kjennes jo ikke ut som det er litt i min verden.
Nå skal det også sies at jeg er i slutten av 30-årene, og har aldri hatt babyplaner tidligere. Mulig det vil ta enda lengre tid for meg å venne meg til dette??

Usj! Er trett, mangler matlyst, kjenner meg alene.

Nevnte jeg selvmedlidenhet?? ;)

Er det bare meg, eller har andre slike dager?
Du har ihvertfall symptomer på graviditeten :) Som regel går det ikke opp for førstegangs før 12 ukeren er omme og magen begynner å synes. Så du har ingenting å bekymre deg for! :)

Er nok ganske mange ja:) er ikke den delen av graviditeten man hører om før man blir gravid;) er ikke akkurat en dans på roser for å være ærlig

Man får jo testet ut at forholdene er sterke nok...
Stakkars kjærestene våre.
Min har ikke merket så mye til det, ikke direkte i hvertfall, for jeg har holdt meg litt unna.
Men han er veldig følsom for hvordan jeg har det, så han kan ha tatt inn hvordan jeg har det likevel

konstant sliten, irritabel, gråter lett, kvalm av og på, mat er en nødvendighet men guuuud så kjedelig. Og i dag svimte jeg nesten av på jobb :( lavt blodtrykk som jo er helt normalt. Og ikke er du alene om å være i slutten av 30-årene heller, er 39 og 10 år siden sist jeg gikk gravid :) h

Nektet å godta at dagen skal være sånn!
Nå har jeg bestilt billetter til Bergensfest i dag, så min søster og jeg skal høre på Sivert Høyem og Simple Minds.
Har pyntet meg med en litt utringet topp, og skal ut og levere noe til kjæresten før jeg handler litt.

Nektet å godta at dagen skal være sånn!
Nå har jeg bestilt billetter til Bergensfest i dag, så min søster og jeg skal høre på Sivert Høyem og Simple Minds.
Har pyntet meg med en litt utringet topp, og skal ut og levere noe til kjæresten før jeg handler litt.
Fordi du fortjener det!! :-)
Bare les på alt som skjer inni kroppen i løpet av ei uke! Da må vi få lov å ha drittdager, være hormonelle, spise melonskall med makrell og ikke være helt i 100 alltid.
Mannfolka har ALDRI overlevd dette :-D

Fordi du fortjener det!! :)
Bare les på alt som skjer inni kroppen i løpet av ei uke! Da må vi få lov å ha drittdager, være hormonelle, spise melonskall med makrell og ikke være helt i 100 alltid.
Mannfolka har ALDRI overlevd dette :-D
ja, du har helt rett!
Det er bare å gjøre det beste utav dagene.

He He, melonskall med makrell! Yummi!

Heldigvis snudde det!
Resten av dagen ble bra.
Og dagen i dag har startet med et stort smil.

Takk for at jeg får muligheten for å dele frustrasjonen her!

Back
Topp