Dårlig dag

RalkattLia

Forumet er livet
Ingen av ungene i barnehagen...Og dagen begynte med super viltre unger som hoppet og hylte i nærmest en time...[&o] 
Og en kropp som absolutt ikke er med meg idag...Kvalm, hodepine, kaldsvetter...og slapp...og for å ikke glemme skikkelig deprimert...[:(]

Savner og ha samboerne litt mere hjemme...I det minste ha han rundt kjøkkenbordet ved middagen sammen med oss...Føler meg så alene med ungene hver eneste dag...Og altid jeg som må opp med dem på morran nå...det er en avtale siden sambo jobber så mye nå om sommeren...På vintere(fra og med september) så begynner han ikke på jobb før 15... og da blir det tidlig middag på oss hver dag...herlig...Pluss at han tar ungene på morran annenhver dag...enda mere herlig...[:)]

Må si jeg gleder meg til det...

Eneste oppturen jeg har nå er at mamma og lillesøstra mi på 7 kommer i morra...det skal bli koselig...[;)]

Nei nå kler jeg på meg og gjengen og reiser en tur til min kjære bestemor...Kose oss med litt jordbær gele og vanilje saus [:)]
Kanskje humøret og kroppen blir bedre...Få i meg et par paracet og så blir det vel bra...[;)]

Med en slik start på dagen kan ting bare bli bedre, og jammen hadde du ikke et godt tips til å snu dette til noe superbra. Gele og besøk ble nok godt mottatt av alle tenker jeg;)

Hvorfor har du ikke barna i barnehagen nå?[8|]
Jeg har snuppa mi på tre år i bhg, og det tar ikke lang tid fra vi har stått opp til jeg har sendt henne avgårde. Jeg takler ikke å ha henne hjemme hele dagen rett og slett, selv om jeg er hjemme og ikke er i nærheten av å være så dårlig som deg. Har kun intens hodepine og er sykt trøtt. etter at jeg hadde levert henne i bhg tok jeg meg en dupp på 2,5 timer[&:] Og om jeg hadde hatt enda flere barn hadde jeg i allefall benyttet meg av bhg. Husk at du må ta vare på deg selv nå. selv om det er tidlig i svangerskapet må vi samle opp energi hver eneste dag sånn at vi kan funeger med barna våre og samtidig gjøre oss klare til i mars.

Jeg håper paracetene og besøk til bestemoren gjorde dagen litt bedre, men husk å få tid til å slappe av selv også[:)]
Stor klem

ORIGINAL: **Haley**

Hvorfor har du ikke barna i barnehagen nå?[8|]
Jeg har snuppa mi på tre år i bhg, og det tar ikke lang tid fra vi har stått opp til jeg har sendt henne avgårde. Jeg takler ikke å ha henne hjemme hele dagen rett og slett, selv om jeg er hjemme og ikke er i nærheten av å være så dårlig som deg. Har kun intens hodepine og er sykt trøtt. etter at jeg hadde levert henne i bhg tok jeg meg en dupp på 2,5 timer[&:] Og om jeg hadde hatt enda flere barn hadde jeg i allefall benyttet meg av bhg. Husk at du må ta vare på deg selv nå. selv om det er tidlig i svangerskapet må vi samle opp energi hver eneste dag sånn at vi kan funeger med barna våre og samtidig gjøre oss klare til i mars.

Jeg håper paracetene og besøk til bestemoren gjorde dagen litt bedre, men husk å få tid til å slappe av selv også[:)]
Stor klem

Har ikke barnehage dag i dag [&:] Har kun 3 dager på tre åringen og 2 dager på 1 åringen...[&o] Har kanskje fått lillegutt en dag til...Men er ikke så mye plass her...[:(][:'(] 
Slape av...haha...Nja, storesøster legger seg rundt 9 på kvelden og da har jeg et par timer for meg selv...Ellers blir det minimalt...Men er jo bare sånn...

Men besøket til bestemor og litt kaffe og masse dessert gjorde susen på både store og små [:)] 

Bra dagen snudde litt for dere. Oftest hjelper det når man kommer seg ut døra;)

Så håper jeg virkelig du får litt mere barnehage fremover til minsten så du får litt mere tid til deg selv! Men det blir vel også bedre når mannen din endrer jobbemønster etter sommeren?

uffeda... for bite tenna sammen å vente på september månde [8D]
ik så lenge igjen [:D][:D]

uff da..
kjenner til den men jeg har bare to da så har ikke så mye å si..
men håper du får en bedre dag i dag hvertfall..
[:D][:D]

Back
Topp