Dårlig dag idag !!

# one million #

Glad i forumet
Snakket med ivf enheten, skulle starte opp men fryseforsøk nå etter påsken om mensen kom tidligst 12 april, jeg fikk selvfølgelig mensen idag og da kunne di ikke gjøre noe eller la meg starte opp, kansje hvis jeg fikk neste mens før 4 mai! Om ikke må jeg vente helt til september før det blir oppstart ijenn ! Nå er jeg deppa altså :(

Det forstår jeg godt!! Er det ikke noe de kan gjøre for at du skal få mensen før 4 mai?

Ikke som hun sa værtfall, spurte ikke heller men hun sa bare at man kunne desverre ikke kontrollere kroppen! Synns det er helt på tryne at 4 dager fra eller til har noe å si

Jeg var selv i kontakt med klinikken vår i dag (st.olav). Vårt fryseforsøk nå sist ble avbrutt pga en "feil" de hadde jort (mangel på informasjon). Dette var da fryseforsøk i naturlig syklus.
Kontaktet de i dag for å få de til å sende meg medisinene jeg skal bruke. Så jeg har de liggende til mens dukker opp. (Som skal være rundt den 12 april.) Påska kommer jo nå, men uansett nårtid mens dukker opp så skal jeg starte på medisiner første mensdag. Å innsettet blir ca i uke 18.
Så det var i allefall ingen problem her. Rart at ikke de kunne gjøre det slik til deg også? :-/
Med hormoner blir det jo mer kontrollert. Men nå vet ikke jeg om du skulle ha i naturlig syklus eller ikke.
Jeg fikk velge, og valgte hormoner pga mye tull og frem å tilbake sist på naturlig syklus.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har fådd medisiner som jeg skulle begynne på dagen etter mensen var kommet, tabeletter som jeg skulle ta 3 gang for dag

Æsj, skjønner godt du blir skuffet ja! Er du regelmessig slik at du vet ca når neste mens kommer?

Æsj, skjønner godt du blir skuffet ja! Er du regelmessig slik at du vet ca når neste mens kommer?

Etter operasjonen før jul har det ikke vært regelmessig, (var gravid utenfor livmor).
I følge appen på mobilen skal heg ha neste mens 9 mai, så jeg håper den kommer senest 4 mai eller så må jeg vente helt til september :/

Huff, ja det er så kjipt!!! :( Vi må også mest sannsynlig vente til september, i Porsgrunn... :( Ringte tidlig for innsett av frys i mai, men det var fullt, juni rekker vi nok ikke pga bryllupsreise (min mens har også blitt tullete etter sa i desember :( )
Også stenger de..., så da er vi i september..

Sent from my iPhone using BV Forum

Da synes jeg det er rart at du ikke kunne få fullføre runden. Siden du skulle gå på medisiner:-/ men det kommer vell oppi påsken innsette da kanskje? Og at det er derfor det ble slik. Men med medisiner er det jo lettere for de å kontrollere dette.
Veldig kjipt å må vente. Vet akkurat hvordan du har det, ble kjempe skuffa selv nå sist. Men får heldigvis startet opp igjen nå like etter. :-) håper det årdner seg i mai:-) lykke til! :-)

Huff, ja det er så kjipt!!! :( Vi må også mest sannsynlig vente til september, i Porsgrunn... :( Ringte tidlig for innsett av frys i mai, men det var fullt, juni rekker vi nok ikke pga bryllupsreise (min mens har også blitt tullete etter sa i desember :( )
Også stenger de..., så da er vi i september..

Sent from my iPhone using BV Forum
Her er det ikke mulighet etter 4 mai fordi di skal flytte avdelinga til en annen fløy som er nybygd, syntes di kunne gjøre det i sommerferien :p er så lenge å vente helt til september, spesielt siden jeg måtte vente 3 mnd pga cellegiftsprøytene!!

Da synes jeg det er rart at du ikke kunne få fullføre runden. Siden du skulle gå på medisiner:-/ men det kommer vell oppi påsken innsette da kanskje? Og at det er derfor det ble slik. Men med medisiner er det jo lettere for de å kontrollere dette.
Veldig kjipt å må vente. Vet akkurat hvordan du har det, ble kjempe skuffa selv nå sist. Men får heldigvis startet opp igjen nå like etter. :) håper det årdner seg i mai:) lykke til! :)
Ja man skulle tro di kunne styre det i og med at jeg skal ta medisiner!

Her er det ikke mulighet etter 4 mai fordi di skal flytte avdelinga til en annen fløy som er nybygd, syntes di kunne gjøre det i sommerferien :p er så lenge å vente helt til september, spesielt siden jeg måtte vente 3 mnd pga cellegiftsprøytene!!
Ja vi mista samtidig... Syntes ventetiden for neste forsøk drøyer litt for lenge..

Sent from my iPad using BV Forum

Var du i Porsgrunn også? I Porsgrunn var det også noen omgjøringer som gjorde at jeg måtte vente så lenge,.. Ja sånt syntes jeg de kan vente med til ferier, hvor det også er stengt!

Jeg var selv i kontakt med klinikken vår i dag (st.olav). Vårt fryseforsøk nå sist ble avbrutt pga en "feil" de hadde jort (mangel på informasjon). Dette var da fryseforsøk i naturlig syklus.
Kontaktet de i dag for å få de til å sende meg medisinene jeg skal bruke. Så jeg har de liggende til mens dukker opp. (Som skal være rundt den 12 april.) Påska kommer jo nå, men uansett nårtid mens dukker opp så skal jeg starte på medisiner første mensdag. Å innsettet blir ca i uke 18.
Så det var i allefall ingen problem her. Rart at ikke de kunne gjøre det slik til deg også? :-/
Med hormoner blir det jo mer kontrollert. Men nå vet ikke jeg om du skulle ha i naturlig syklus eller ikke.
Jeg fikk velge, og valgte hormoner pga mye tull og frem å tilbake sist på naturlig syklus.

Da må du joine mai/juni tråden

Var du i Porsgrunn også? I Porsgrunn var det også noen omgjøringer som gjorde at jeg måtte vente så lenge,.. Ja sånt syntes jeg de kan vente med til ferier, hvor det også er stengt!

Holder til i tromsø jeg, nordlening :p

Back
Topp