Dårlig av snop Hvorfor?

frøkenløken

Blir kjent med forumet
har funnet ut at jeg spyr av å spise snop og sjokolade . Hva kan dette komme av?? Dette har skjedd hver gang jeg spiser litt snop. I går spiste jeg kun salt stenger pga jeg fant ut det er pga snopet jeg spyr av, så tenkte at salt stenger må gå bra, men det kom nå det og..

Noen som vet hvorfor dette skjer ?

Kanskje det har noe med e stoffene og sukkeret å gjøre? Jeg spyr ikke av snop men blir uvel om jeg spiser en del... Spesielt smågodt.
Det var jo litt rart, greier du annet snacks? Potetgull o.l

Blir litt uvel av det å.. Men det går bedre enn selve snopet..

Klarer ikke å spise middag heller før jeg blir uvel. Spiser mye mindre middag enn før:o

Samme her.. Blir såååå kvalm når jeg spiser smågodt :o

Jeg spyr ikke, men blir kvalm. Spiste 1/2 marsipangris i går, herregud så kvalm jeg ble :pale

Jeg klarer heller ikke å spise eller drikke noe søtt. Blir sååå kvalm. Men det er vel greit nok, erta trenger jo ikke masse sukker.

Jeg klarer heller ikke å spise eller drikke noe søtt. Blir sååå kvalm. Men det er vel greit nok, erta trenger jo ikke masse sukker.

klare å drikke søtt:) nei det blir jo billig når man ikke kan spise søtt :p Men kjenner jeg ikke klarer å ikke gi meg heller nå i julen :) vil liksom ha snop:p

Bare nå som jeg er gravid :O

Det er nok ingen forklaring på det, det blir som at vi spyr av alt mulig annet.

Jeg kan på en god dag spise 1 liten godteri ting og spiser jeg mer blir jeg skam dårlig men det gjør jeg av så mye annet og. Så jeg har masse snop i hus nå og får ikke spist julesnopet mitt haha

Back
Topp