Dårlig av legen??

Memme

Glad i forumet
[:o]Jeg hadde en blødning i går og ble ganske redd. Kontaktet lege i dag og det eneste svaret jeg fikk var at det ikke kunne gjøres noe så jeg fikk bare vente å se.....Skjønner jo at det ikke går å redde ett så lite foster, men de kunne jo i hvertfall latt meg komme inn en tur å undersøkt meg!Det var en skikkelig kjip opplevelse!!![:o]

Tusen takk!Det er godt å få litt feedback her![:)]

Dritt lege! Kunne godt ha undersøkt deg hvertfall.. Så du hadde fått noen svar.. Det er jo verst å måtte gå å bekymre seg!

det fikk jeg besked om også når jeg begynte og blø i uke 16....får bare vente og se, for de fikk IKKE gjort noe!
satt og grein i tlf til legen i over 30min kl 04.00 om natta for at han ihvertfall kunne sjekke hjertelyden til babyen....da jeg ble hysterisk og kjefta ned den legen så gikk han med på det til slutt.....

syns det er helt utrolig at leger kan ta så lett på det, de må jo ha litt forståelse for at det faktisk er barna våre!

er du bekymra så fortsett og mase, ikke gi deg på det.

lykke til[:)]

for en lege...
skal ikke de berolige pasiener når de er bekymret...
håper det går bra ivertfall[:D]

For en lege. Hadde trampet inn døren viss det hadde skjedd meg!!

hvis dette hadde vært slik at det hadde gått feil, så skulle du vel såfall hatt utskrapning.
Da jeg hadde SA i oktober, var jeg på legevakten, legen sa at det iike var vits for meg med utskrapning siden jeg "bare" var 4 uker på vei. Men jeg skulle tro man trengte det ved 7ende uke.
Håper at alt går bra, og at det ikke var noe gale. Lykke til.

Drittlege! Stå på krava. Itj gi dæ! Æ har nettopp vorri borti d samma.
Vart heldigvis tatt på alvor å fikk hjelp av vakta samme dag.
Håper alt går bra!
klemz [:)]

Back
Topp