Dårlig appetitt i varmen?

Pingo87

Betatt av forumet
Baby Altså, dessverre ikke hos meg hehe.
Går greit om morgenen og sent på kvelden når det er litt kjøligere, men styrer midt på dagen. Grøten har jeg nesten gitt opp nå for en periode. De ferdigblanda boksene med Nan funker bedre, og litt fruktmos går an innimellom, men han får ikke i seg nok synes jeg.

Flere minis' som sliter med matlysten i denne varmen? Har dere noen triks?;))
 
Vi sliter med matlysten i varmen og har funnet ut at det som hjelper er å få kjølt ned babyen før måltidet.
Om vi er på stranda i skyggen feks hvor det er litt bris, blir hun sval og fin, og da spiser hun som før. Eller gi flaska i skyggen bak huset.
Hun spiser også litt mer på natten nå, for da er det kaldere.
 
Samme her! Tilbyr mat oftere de dagene hun virkelig har lite matlyst. Gir mme så har også latt flaska kjøle seg litt før jeg gir, virker som det ofte frister mer da når maten er litt kaldere :)
Hun våkner mer på natta også for å spise siden det blir mindre på dagen.
 
Lager baby smoothie og setter det i kjøleskapet slik at det gis kaldt til baby. Genetisk tåler nok snuppa litt varme bedre en andre da vi er fra latin amerika. Tupper beina hennes i vasken ganske ofte. Nå smiler hun bare hun nærmer seg vasken [emoji7]
 
Vi sliter med matlysten i varmen og har funnet ut at det som hjelper er å få kjølt ned babyen før måltidet.
Om vi er på stranda i skyggen feks hvor det er litt bris, blir hun sval og fin, og da spiser hun som før. Eller gi flaska i skyggen bak huset.
Hun spiser også litt mer på natten nå, for da er det kaldere.

Ja merka at melka gikk nedpå igår på stranda etter at han hadde fått dyppet bena litt. Istad hoppet vi begge i dusjen:))

Faren hans er asiatisk så hadde trodd han hadde takla varmen litt bedre hehe, men godt han virker glad i å bade ihvertfall, så får vi kjølt oss ned.
 
Min vil stort sett bare ha mme. Får brødskiver, grøt og fruktmos, men vil helst ha flaske
 
Back
Topp