Bkno0098372
Første møte med forumet
hei min datter på 11mnd har vært syk siden fredag med feber på 39,5-40,5 med dårlig allmentilstand. Mandag var feberen borte men fortsatt ikke helt tilbake til seg selv. Tirsdag kveld kom feberen tilbake og onsdag morgen var den 40,1 igjen. Var helt slått ut orket nesten ikke røre seg bare sov og når hun våknet lå hun bare og stirret ut i rommet.
Ringte legen for syntes det var greit og sjekke siden hun var på bedringens vei men så bli verre igjen.
Etter at paracetamol hadde virkning kviknet hun til.
Men mitt spørsmål er om noen har fått feil utslag på CRP?
Tok CRP og den var ikke målbar noe legen synes var rart siden hun har så høy feber. Sa ingen ting men har tenkt i ettertid at kanskje hun som tok prøven gjorde noe feil ettersom hun fikk klemt ut en dråpe kom hun borti dråpen.
Ringte legen for syntes det var greit og sjekke siden hun var på bedringens vei men så bli verre igjen.
Etter at paracetamol hadde virkning kviknet hun til.
Men mitt spørsmål er om noen har fått feil utslag på CRP?
Tok CRP og den var ikke målbar noe legen synes var rart siden hun har så høy feber. Sa ingen ting men har tenkt i ettertid at kanskje hun som tok prøven gjorde noe feil ettersom hun fikk klemt ut en dråpe kom hun borti dråpen.