Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har en gutt på 8 mnd og synes han lukter fra munnen. [8|]Er ikke det tidlig med dårlig ånde? Lukter deres babyer noe fra munnen? [8|] Det lukter hm, hva skal jeg si, nesten som sperm. [:'(] Han har fått 4 tenner til nå. Håper på svar..
Jeg syntes jenta mi ofte hadde dårlig ånde på den alderen også. Hun hadde ikke fått tenner på den tida, men de kom jo etterhvert de også, så kan jo ha noe med tannfrembrudd å gjøre.. Aner ikke hva den dårlige ånden kom av egentlig, men det ga seg iallefall.
Kanskje magen strever litt med en ny type mat? Vet ikke..
Det kan nemlig være trøske, altså sopp! Eldsteguten min hadde det når han var baby, da luktet ånden hans pyton [:'(]
Tok kontakt med lege og fikk medisin for det, ordnet seg fort da [:)]
Vet det er en del kjerringråd en kan følge også, men det har jeg ingen erfaring med [:)]
Takk for svar til dere begge. [:)] Godt å høre at det ikke bare er han. Skal se etter prikker i munnen. Synes å ha sett noe hvit i ganen før, men så klarte jeg ikke å se det mer. Tenkte at det kanskje var litt grøtrester. Vanskelig å få han til å åpne munnen da. Sliter med tannpuss allerede nå. [&o]
Ny mat? Hm.. Han får grøt, middag og brystmelk og vann. Hva annet kan jeg gi han?
Hei igjen
Gutten har ikke vært forkjølet eller syk og har ikke merket til vondt i halsen heller. Han er i god form og i godt hold, så tviler på dehydrering. Ved nærmere ettertanke så lukter hans tiss veldigt starkt den også. Er det vanlig?