Dåpsvideo

Kefirånde

Gift med forumet
I går fikk vi videoen fra Gabriels dåp! Veldig kjekt i og med at jeg ikke fikk med meg en pellemainnskjit av hva som skjedde. Gikk bare rundt som en zombie.
Han var så fin lille snuppelusken min!  Jeg derimot så ut som DEN budeia, men det var sikkert ingen som la merke til (bortsett fra han som satt bak døpefonten, for han stirra noe veldig kunne jeg se på videoen. Var sikkert den nydelige rumpa mi han så på). Jeg har bestemt meg for at høye hæler er for Paris Hilton og damer med stil. Jeg kler det ikke. Jeg skulle gå fram til alteret og sette et lys sammen med gudsønnen min, og der humpet jeg avgårde. I tillegg la jeg merke til at håret mitt så ut som et kråkereir. Huff, er ikke bra for selvfølelsen å se seg selv på film,  allefall ikke om  man er så selvopptatt som meg [:D][:'(][:(][>:][8|][:)][8D][:D] (<--hele følelsesspekteret der agitt)

Så kjekt! [:D] Koseli å ha minner fra slike dager! Vi hadde ikkje kamera når MH blei døpt, men fekk låne. Har filmen, men får ikkje spilt den av! [:(] Så har faktisk aldri sett den! Filma litt når vi døpte Per- Amund, men var egentli opptatt med andre ting... [8|] Burde "leigt" en i familien til å filme... [:)]

Ja, det er lurt. Vi leide søskenbarnet mitt på 16 til å gjøre det. Han klippet det sammen og la på musikk. Han er veldig interessert i slike ting. Skal sende ham et gavekort på etellerannet tror jeg[:)]

Oj, såpass proft! [;)] Må vere virkeli kjekt å ha! Vi har meir slik lettare psykedelisk filming.... [:D]

Hehe, i know what you mean. Har sett på endel filmer som Gabriels oldefar har filmet. Er endel zooming, risting på hånda og at han har trodd han har slått av kamera sånn at han filmer gulvet. Men det er jo god-god underholdning da[:D]

ORIGINAL: Jaggumeg

Hehe, i know what you mean. Har sett på endel filmer som Gabriels oldefar har filmet. Er endel zooming, risting på hånda og at han har trodd han har slått av kamera sånn at han filmer gulvet. Men det er jo god-god underholdning da[:D]

Høres veeeeldig kjent ut! Det er jo det som er morsomt da!

Back
Topp