dåpsstash

tretroll

Forumet er livet
VIP
her er de berømte svette...jeg mener serviettringene....som egentlig ikke er ringer da. Og serviettene ligger hjemme hos mamma og de ser litt rare ut på tørkerull..mye finere på ecruefargede damaskservietter....litt vanskelig å se, men er ståltråd med perler som er brettet rundt toppen av servietten:

Og her er noen av bordkortene. Bilde av hver gjest sammen med Nathaniel, de som ikkke har sett han enda får bare bilde av Nate. Navnet til gjesten står over bildet og "Nathaniels dåp 01.04.07" står under

uff....dårlige bilder men.....

så skal vi ha turkise lys og litt perler og sånn på duken da vet dere....blir så fint atte[:D]

ORIGINAL: *JuLiAnE*

ORIGINAL: BollaPinnsvin79

må bare få si at du er er såååå flink. Finnes det egentlig noe du ikke er god på??? [:D]. Skulle ønske jeg var like flink med hendene som du er [;)]

Heeeeeeeeeelt enig! Kjempeflink er du!![:D][:D]

kunne ikke vært mer enig!!!! flink du er[:D]hadde jeg hatt hallparten av din kreativitet hadde jeg vært fornøyd...

flink du er! Likte godt ideen med bilder på bordkortene[:D]

Utrolig flott! Skulle ønske jeg også fikk til slikt!

Så utrolig fine. Du er kjempe flink [:)]

Så fint! Det er så kjekt å lage egne ting, blir meir spesiellt da. Glede meg til å lage fest[;)]

så flink du er!!!!!  [:D][:D]  sitter her temmelig lang i masken over at du i det hele tatt kommer på slike ting jeg....jeg er ikke flink med sånnt putlearbeid... sku ønske jeg var det[&:]

må bare få si at du er er såååå flink. Finnes det egentlig noe du ikke er god på??? [:D]. Skulle ønske jeg var like flink med hendene som du er [;)]

sukk...signerer, helt fantastiske bordkort må jeg si[;)]

ORIGINAL: Je@nette

Så utrolig fine. Du er kjempe flink [:)]

sign... sukk

ORIGINAL: litlå

ORIGINAL: *JuLiAnE*

Heeeeeeeeeelt enig! Kjempeflink er du!![:D][:D]

kunne ikke vært mer enig!!!! flink du er[:D]hadde jeg hatt hallparten av din kreativitet hadde jeg vært fornøyd...

Ååååååååååååå så kjempefine de var

Bordkortene var helt geniaaaale :)) laget du de i fotoshop??

jepp. er bare et sort canvas som er litt større enn bildet, så har jeg kopiert bildet over og skrevet teksten. skrevet ut på fotopapir og montert på turkis kartong. Jeg kjøpte faktisk ferdigbretta turkise kort på bokhandel og kutta disse i to på tvers og så satte jeg de på høykant. minst mulig arbeid[;)]

Tusen takk for masse skryt forresten!  rødmer her jeg sitter, jeg....[8D]

Nå har jeg laget make.. de ble kjempefine.. har ikke fått de på rosa ark, men ferdig på dataen. tusen takk for glimrende idè[:)][:)][:)]

ORIGINAL: Miaimagen

Nå har jeg laget make.. de ble kjempefine.. har ikke fått de på rosa ark, men ferdig på dataen. tusen takk for glimrende idè[:)][:)][:)]

så bra da[:D] alltid gøy å spre litt kreativitet[:D][:D]

Back
Topp